AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 For noen kommer ting ofte veldig lett. Jeg ser det, for de bare går veien og får alltid en løsning. Jeg er mer sånn "dette er kanskje urealistisk" "livet består jo egentlig av mest skuffelser" osv...og generelt at ting ikke skal komme lett, men at en skal slite veldig for ting. Hva er det med meg? Anonymkode: 2ca0d...863
Gjest Autofyll Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen kommer ting ofte veldig lett. Jeg ser det, for de bare går veien og får alltid en løsning. Jeg er mer sånn "dette er kanskje urealistisk" "livet består jo egentlig av mest skuffelser" osv...og generelt at ting ikke skal komme lett, men at en skal slite veldig for ting. Hva er det med meg? Anonymkode: 2ca0d...863 DU er deg! Ingen andre. Dessverre kommer ting lettere for noen - enn andre! Så vær så snill og ikke sammenlikne deg. Hardt arbeid må til- men ikke jobbe så hardt at det går på helsen. Hva sikter du til egentlig? Utdanning eller sosialliv? Nevn noe. Endret 5. desember 2018 av Autofyll
megda Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Leste om en pianospiller nylig som var 17 år og hva folk sa til henne når hun var ferdig å spille. Når hun fikk komplimenter etter hun hadde spilt, så var det en gjenganger å høre "Du er heldig som er født med et sånt naturtalent. det må du ta vare på!". Hun var ikke særlig fornøyd med slike tilbakemeldiger fordi hun hadde spilt piano hver dag i flere timer siden hun var 6 år. Hun ville mye heller få ros for den harde jobben hun hadde lagt ned. Den jobben som ingen ofte ser. moralen i den lille novellen er at ting kan se lett utenfra, men at alle må gjøre en jobb for å få til noe her i livet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå