Gå til innhold

Duft.no bestiller fra Strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Gjest fuktløs
Skrevet

Skulle bestille en fuktighetskrem fra strawberrynet, men oppdaget at de ikke hadde den. Sjekket om duft.no hadde den, og oppdaget at de hadde nesten helt identisk sortiment som strawberrynet. Sjekket sminke og liknende fra samme merke, og jaggu har de bare den sminken som strawberrynet har.

Er dette tilfeldig..? Var kjempemye dyrere på duft.no, og det før porto...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke en avtale noe ala det vi har her på Kvinneguiden da? Men da hørtes det jo litt rart ut at det er mye dyrere...

Skrevet

Det stemmer nok det;)

Jeg sjekket også endag, da jeg var ute etter Biotherm sminke. De hadde ikke dette på SN, og jeg sjekket duft. Sammenlignet da, og da var det akkuratt de samme merkene( flere som jeg ikke kjenner til fra parfymerier her hjemme), og de samme varene på begge butikkene. Dette er flere uker siden.

Det stemmer jo også mtp endel som har sagt her inne at det er veldig lang leveringstid noen ganger.

Uansett, tror ikke den "butikken" overlever særlig lenge med å drive på slikt! Meget dårlig forretningsid å starte en "butikk" som bare fører varer fra en annen "butikk" og legger på prisen... Lurer på om Strawberrynet vet om dette... Jeg vil tro at dersom de visste det, så hadde det stått på sidene. Blir litt irritert på sånt.

Gjest Anonymous
Skrevet

dette fikk jeg lyst til å sende en mail om til strawberrynet og duft.no om.

Død over duft.no

Gjest Odense
Skrevet

Det er vell bare å sende en mail til duft.no og spørre, de kan jo ikke lyve om sånt, enten så selger de varere fra SN eller så gjør det det ikke. Jeg har selv stusset på dette lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...