Pasha Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Lurer litt på hvor jeg skal feire dagen hen jeg.. (vel SELVE dagen blir jo i new york..men middagen hjemme) har mest tenkt på restaurant..(kanskje China Palacas i lillestrøm... men jeg vil ha helstekt indrefile til middag så om om det er rette plassen er vel mer tviltsomt) kanskje et hotell, eller et annet lokale.. Vi blir rundt 15 stk så store plassen trenger vi jo ikke.. Noen som har et tips til passende lokale (på romerike-evt Oslo) bare 17 mnd igjen
Gjest chouchou Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Hei, Ja, Fagerborg hotel i Lilleström har separate lokaler og nydelig mat! kan anbefales!
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Raumergården i Gjerdrum har utrolig god mat!! Og super service!! (og indrefilet.. )
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2005 NAMNAM har jo ikke diskutert helt med sambo enda da..hva vi skal ha til middag..men jeg vil indrefile og det blir det det sier vi.... noen av dere som vet prisene på dete her?
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har bare pris på 3 retters meny med indrefilet, og ikke pris på kun hovedretten, men pris for 3 retter er iallefall 495,- Synes ikke det er så ille!!
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2005 det var ikke så ille da.. ca 7500 for 15 pers det... (hva nnet inneholder den 3 retters da?).. og hva med leie av selve lokale...? må bare begynne å spare litt jeg,,
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Man kan sette sammen menyene litt som man vil! Forslaget de har satt sammen er dette: Lun laksenedaljong m/ purre julienne og karamelisert kryddersaus Helstekt indre filet av okse m/ friske rotgrønnsaker, glassert småløk samt ristet sopp, madeira saus og fløtegratinerte poteter Isparfait, tilsmakt ingefær og kanel, kokosskum og friske bær. Men vi blandet fra forskjellige meny forslag. Sa til henne hva vi syntes hørtes mest fristende ut, og hun anbefalte oss utifra hva som passer sammen. Fikk 6 meny forslag. Jeg kan sende deg de på pm hvis du vil?? Pris for leie inngår i kuvert prisen. har regnet at hvis alle drikker 2 flasker vin hver+velkomstdrink, aperitiff+ cognac blir det ca 900 pr pers inkl. alt!! og håper da inderlig ikke alle drikker så mye.. Da blir det jo en real fyllefest..
Pasha Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2005 kjempefint om du hadde giddi det ja,, 900 kr med alt det der høres ikke ille ut det per pers.. hvordan gjør dere det videre med alkohol da? skal dere ha åpen bar, eller har dere med alkohol hjemmenifra og lager dere egen bar? regner ikke at det blir drukket så mye i middagen min (er jo bare 15 totalt...) men alltids greit å være forbredt
carina81 Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Sitter på jobb nå, og har ikke med med menyene, men skal sende deg de når jeg kommer hjem jeg!! Det er dessverre ikke mulighet til å ta med alkohol selv siden det er på et hotell.. Så vi har funnet ut at etter vår økonomi, blir det fri drikke til mat+ likør/cognac til kaker. Også får alle to drikkebonger hver til festen utenom.. Tror nok det skal bli nok drikke på de fleste!! Noen bruker opp bongene, andre kan jo gi de videre hvis de ikke bruker de.. Ønsker de mer alkohol, må de dessverre betale det selv.. Men er jo ikke meningen at man skal drikke seg sørpe fulle i et bryllup tenker nå jeg da..
Annie78 Skrevet 31. mars 2005 #10 Skrevet 31. mars 2005 Sitter på jobb nå, og har ikke med med menyene, men skal sende deg de når jeg kommer hjem jeg!! Det er dessverre ikke mulighet til å ta med alkohol selv siden det er på et hotell.. Så vi har funnet ut at etter vår økonomi, blir det fri drikke til mat+ likør/cognac til kaker. Også får alle to drikkebonger hver til festen utenom.. Tror nok det skal bli nok drikke på de fleste!! Noen bruker opp bongene, andre kan jo gi de videre hvis de ikke bruker de.. Ønsker de mer alkohol, må de dessverre betale det selv.. Men er jo ikke meningen at man skal drikke seg sørpe fulle i et bryllup tenker nå jeg da.. Vi gjør akkurat det samme. Tror det blir helt fint, jeg. :-)
Pasha Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2005 nei... bryllup bør jo kke være en fyllfest
Tyren Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Hva med ekeberg restauranten i oslo ? Det har blitt veldig flott der. http://www.ekebergrestauranten.com/
Pasha Skrevet 2. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2005 kanskje det ja,, jeg får ta meg en ringerudne snart.. eller kanskje bør jeg vente litt? hmmm.. kasnkje de synes jeg er alt for tidlig ute siden vi er så få og dettross alt er 17 mnd igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå