AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Hvor lang tid tar det ca fra jeg har anmeldt en person, til personen får beskjed? Regner med at h*n ikke får beskjed før jeg har fått bekreftelse av anmeldelsen i posten? Anonymkode: 71702...325
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Spør politiet. Kan ta mange måneder, eller år. Anonymkode: c713b...ac8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det ca fra jeg har anmeldt en person, til personen får beskjed? Regner med at h*n ikke får beskjed før jeg har fått bekreftelse av anmeldelsen i posten? Anonymkode: 71702...325 Blir saken henlagt, får personen aldri beskjed fra politiet. Ellers må vi påkalle de synske for å få innsikt i hvilket politikontor du har anmeldt til, hvor lang saksbehandlingstid de har og hvor alvorlig anmeldelsen er for å kunne svare og diskutere næremere. Anonymkode: 2c8c4...ded 2
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 (endret) Jeg ble anmeldt og hørte ingenting før jeg fikk brev om at saken ble henlagt. Deretter fikk jeg brev om at saken var tatt videre(til statsadvokat?), og et par dager senere kopi av påtegningsark fra politiet om anbefaling om henlegging. Neste gang jeg hører noe er vel når de henlegger saken. Endret 4. desember 2018 av Elektra 1
anon1996 Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Skal møte personen på torsdag, og vil være den som forteller det først. Hun i skranken på politistasjonen sa hun ikke visste helt sikkert, men trudde ikke det kom til å bli noe problem
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, anon1996 skrev: Skal møte personen på torsdag, og vil være den som forteller det først. Hun i skranken på politistasjonen sa hun ikke visste helt sikkert, men trudde ikke det kom til å bli noe problem Det er lite lurt å omgås personer man har anmeldt altså... Anonymkode: c713b...ac8
The Kitten Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Da jeg anmeldte en person ble han pågrepet og arrestert dagen etter jeg var i avhør og leverte anmeldelsen, men dette gjaldt voldtekt da. 1
anon1996 Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 Vanskelig å ikke omgås med et nært familiemedlem. Politiet er også obs på at jeg skal møte denne personen på torsdag.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 5 timer siden, The Kitten skrev: Da jeg anmeldte en person ble han pågrepet og arrestert dagen etter jeg var i avhør og leverte anmeldelsen, men dette gjaldt voldtekt da. Hadde det nylig skjedd, eller lå det tilbake i tid? Anmeldte i våres, siste jeg hørte var at han ikke engang er avhørt... Anonymkode: c713b...ac8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har vært anmeldt flere ganger. Politiet har ringt eller fortalt det om jeg har vært innom. Har sånn cirka gått mellom 1-3 måneder fra anmeldelse til jeg har fått vite det. Anonymkode: 4d8c0...a0d
The Kitten Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det nylig skjedd, eller lå det tilbake i tid? Anmeldte i våres, siste jeg hørte var at han ikke engang er avhørt... Anonymkode: c713b...ac8 Jeg anmeldt noen dager etter det skjedde. Fikk beskjed om at i min sak har ting gått veldig fort. Men han var til avhør i et annet politidistrikt enn jeg bor i da.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 Arbeidsgiveren min ble anmeldt, og fikk vite det via henleggelsesbrev. Jeg aner ikke hva anmeldelsen var for, men antar det var fordi noen av kollegaene mine arbeidet en helligdag (fikk telefon fra en sint nabo, og jeg sa selvsagt "bare anmeld om du ønsker det"). Anonymkode: b390f...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå