AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Den ser godt brukt ut men funker greit. Tenkte å gi min tlf en pause og heller bruke opp denne iphonen. Men er det egentlig vits,? Kan jo egentlig levere den også. Anonymkode: bac11...41c
Gjest duftlyset Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Hadde prøvd å selge den, jeg. Kan få en liten slant for en slik telefon.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har 5s og er fornøyd Anonymkode: 32e37...a1d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 23 minutter siden, duftlyset skrev: Hadde prøvd å selge den, jeg. Kan få en liten slant for en slik telefon. er garantert ingen som vil kjøpe denne? Må legge en liten pappting mellom skjermen og det innvendige for at skjermen skal se normal ut, hvis ikke så skurrer skjermen på en måte. Mobilen er ikke lenger tett og det har lagt seg en del flekker på innsiden av skjermen. Men selve mobilen funker jo. Tillegg ser den ekstremt brukt ut. Den er vel en B-C vare. Og er det slik at selv om den er nullstilt så er det ikke mulig å få tak i ting som var der før? den er nullstilt tilbake til slik den var som ny, så jeg ser jeg må logge på med apple id'en min. Har også en iphone 4 som fungerer, som ser veldig fin ut, grunnen til at jeg ikke vil bruke den er at den er så treig. Anonymkode: bac11...41c
Gjest duftlyset Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: er garantert ingen som vil kjøpe denne? Må legge en liten pappting mellom skjermen og det innvendige for at skjermen skal se normal ut, hvis ikke så skurrer skjermen på en måte. Mobilen er ikke lenger tett og det har lagt seg en del flekker på innsiden av skjermen. Men selve mobilen funker jo. Tillegg ser den ekstremt brukt ut. Den er vel en B-C vare. Og er det slik at selv om den er nullstilt så er det ikke mulig å få tak i ting som var der før? den er nullstilt tilbake til slik den var som ny, så jeg ser jeg må logge på med apple id'en min. Har også en iphone 4 som fungerer, som ser veldig fin ut, grunnen til at jeg ikke vil bruke den er at den er så treig. Anonymkode: bac11...41c var ikke slik du beskrev den i første innlegg, annet en "godt brukt" så det kunne jeg ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå