AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 er en jente på 17, og har etter jeg tok igjen mot ei som har gjort alt for å forsure dagene mine på skolen osv så har hun hengt meg ut på nett. Så kommenterer venninnen hennes at jeg er høy osv. Det har også skjedd at de står og roper etter meg etter fest på gata, og sier noe om høyden. De er selv "normale" i høyden, men også "normale" i kroppsform 😛 jeg er såpass arrogant at jeg bare tenker at de hater at jeg er så mye tynnere, i tillegg ser jeg meg selv som flott. Selv ser de ut som potetsekker som har blitt satt et hode på, men er det galt av meg ¨å tenke sånn? Er vel bedre enn å bli brutt ned av det de sier? Anonymkode: 4edf1...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Drit i dem. Mobbere får som regel en kjiip fremtid.. Anonymkode: 73300...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Skjønner godt du tenker sånn. Det er lov å tenke stygge tanker om de som oppfører seg slik! Men hev deg over de, ikke synk ned på deres nivå og ha troa på deg selv. Høye damer er råflotte. Anonymkode: 82a34...cd8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Dere tenker jo ganske likt slik jeg ser det? Jeg skjønner at du blir lei deg, men dette synes jeg var en noe umoden tone fra begge kanter når dere jo er 17 år. Ja, det er usaklig og asosial måte å oppføre seg på. Fra begge parter. Om du vil være annerledes så må du heller utvikle forståelse for hva som ligger bak dette - nemlig umodenhet og usikkerhet på sosiale koder og omgang. Dette er mer vanlig på ungdomsskole enn det er i deres alder. Anonymkode: a58da...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere tenker jo ganske likt slik jeg ser det? Jeg skjønner at du blir lei deg, men dette synes jeg var en noe umoden tone fra begge kanter når dere jo er 17 år. Ja, det er usaklig og asosial måte å oppføre seg på. Fra begge parter. Om du vil være annerledes så må du heller utvikle forståelse for hva som ligger bak dette - nemlig umodenhet og usikkerhet på sosiale koder og omgang. Dette er mer vanlig på ungdomsskole enn det er i deres alder. Anonymkode: a58da...cc5 De tenker ikke likt i det hele tatt! TS har kun gitt beskjed om at hun ikke godtar å bli tråkket på. Hun har verken hengt ut noen på nett, eller stått og ropt nedsettende etter noen på gata. Hun prøver å finne en årsak til hvorfor de gjør det, og da er det nok fordi de er sjalu, har mangel på empati og sosiale antenner. Ja, og fordi de ser ut som,og har hjerne,som to poteter. Anonymkode: cacc4...39d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå