Gå til innhold

Hard kul på venstre side av magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har i det siste hatt oppblåst mage og mye luft i tarmene. Jeg tror dette er på grunn av at jeg skulle egentlig hatt blødning nå, men hopper over den denne gangen (går på p-pillene microgynon).

Jeg kjente på magen min idag og kunne kjenne at det var vanskeligere å trykke ned på venstre siden enn høyre. Det kjennes ut som en slags kul der. Når jeg trykket på venstre siden var det akkurat som om jeg kjente luften i tarmene presses nedover. Har noen opplevd dette før?

Anonymkode: 849b7...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vondt? Er kulen hard? Kan du bevege den? 

Anonymkode: 6a917...4fe

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vondt? Er kulen hard? Kan du bevege den? 

Anonymkode: 6a917...4fe

Det gjør ikke vondt. Det går ann å presse kulen ned, så den er ikke steinhard. Jeg kan ikkke bevege den, det på en måte ett hardt område

Skrevet

Forstoppelse? Kan bare være avføring du kjenner, rett og slett.

Anonymkode: 55c25...83c

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har i det siste hatt oppblåst mage og mye luft i tarmene. Jeg tror dette er på grunn av at jeg skulle egentlig hatt blødning nå, men hopper over den denne gangen (går på p-pillene microgynon).

Jeg kjente på magen min idag og kunne kjenne at det var vanskeligere å trykke ned på venstre siden enn høyre. Det kjennes ut som en slags kul der. Når jeg trykket på venstre siden var det akkurat som om jeg kjente luften i tarmene presses nedover. Har noen opplevd dette før?

brokk..?

Anonymkode: 67a8f...774

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

brokk..?

Anonymkode: 67a8f...774

Hva er det?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstoppelse? Kan bare være avføring du kjenner, rett og slett.

Jeg har slitt mye med hard mage i oppveksten min, så det er stor mulighet for det. Når jeg har hatt forstoppelse før er magen stein hard, men ble litt bekymret siden det kun var på en side

Skrevet

Jeg har IBS og kan trykke luften rundt i magen, men det kjennes ikke som kuler. 

Anonymkode: 7cd97...2f0

Skrevet

Det er rett og slett bæsj.

Anonymkode: 4d431...acd

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som om at du har en del avføring i tarmen. Spis fiber (havregryn er supert), drikk nok vann evt. sviskejuice og gå deg en lengre tur. Dersom det ikke forsvinner etter en tur eller to på ramma ville jeg kanskje vurdert en legetime. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt mye med hard mage i oppveksten min, så det er stor mulighet for det. Når jeg har hatt forstoppelse før er magen stein hard, men ble litt bekymret siden det kun var på en side

Da er det nok bare forstoppelse som har samlet seg på ett sted i tarmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...