Gå til innhold

Tannpleie

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør dere av tannhygiene? Og hvilke produkter bruker dere og anbefaler dere?

Jeg pusser tennene morgen og kveld og bruker Solidox (rosa) tannkrem. Jeg skyller med munnvann om kvelden. (tror det og er Solidox) I ny og ne bruker jeg tanntråd. (dette burde jeg nok gjort oftere :oops: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Tannpuss om morgenen, tanntråd, tannpuss og munnskyldevann om kvelden.

Gjest Anonymous
Skrevet

to tannpuss til vanlig med colgate tannkrem. bruker tanntråd og tannstikker også fluorskyll en eller to ganger om dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pusser tennene hver morgen og kveld, tanntråd/tannstikke hver dag og fluor skyllemiddel etter tannpussen om kvelden. Når det gjelder tannkremprodukter bruker jeg AP 24 Whitening Fluoride Toothpaste og AP-24 Anti-plaque fluoride toothpaste. Den sistnevnte anbefales på det sterkeste. Beste tannkremen som finnes, behagelig smak og konsistens og fjerner effektivt bakteribelegget på tennene. Stor forskjell på emaljen etter en runde med denne tannkremen enn de vanlige.

Skrevet

Pusser tennene to ganger daglig (morgen og kveld). Bruker den nye "Kolibri" fra Braun. Som man fester en tanntråd-duppeditt og en tannpirker på og så vibrer den. På den måten får man også massert tannkjøttet.

Men selv om jeg gjør alt dette, viste det seg at jeg hadde to stor hull når jeg var hos tannlegen på tirsda. Det ene hullet er i en visdomstann, så den er anbefalt å trekkes. Skal til tannlegen imorgen og ta det ene hullet.

Nå har jeg også begynt med Flourskyllemiddel.

Gruer meg som værre er. :( . Tannlegen er noe av det værste jeg vet.

Noen med gode råd for hvordan unngå hull i fremtiden????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...