Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med en del der inne, og har lurt på hvem de leserne som støtter Resett er. Å lese ulike artikler der inne er dels skremmende, dels underholdende. Det kommer litt an på hva saken dreier seg om.

Lurås er en smart fyr, det skal han ha. Han er også flink til å snakke for seg, og å få fram poengene sine. Men det er morsomt å se hvordan kroppsspråket hans avslører ham. Han er ikke like komfortabel som han prøver å virke. Greit nok. Han skryter av at de har det mest aktive kommentarfeltet av nettavisene(?), og "selv om vi modererer så får det meste stå". Ja, det er tydelig 😆 for der inne er det rene sirkuset, og jez, der er det fader i meg mye rart! Lurer egentlig på hva som blir moderert bort!? 

Men altså, jeg har fulgt med fordi det er jo greit å vite hva som ikke alltid vaker i overflaten. Jeg har også vært en smule redd for at det er flere enn jeg tror som har meninger og holdninger som de folka der inne. 

Derfor blir jeg så glad når Lurås nå tigger til julegaver. Og at han skriver at de ofte må be om donasjoner! Det betyr bare at de ikke har nok lesere. Det betyr at de ikke blir større. En kunne jo ha bekymret seg for det noen måneder tilbake. Så nå håper jeg at de ser seg nødt til å avslutte hele greia etterhvert. Grumset får kanskje holde seg på bånn. Best det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig ettersom mange av støttespillerne deres ønsker tiggeforbud😂

Anonymkode: 57469...ba6

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blant annet 😄 litt av en gjeng! 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

LOL.

Like spesielt er at de utgir seg for å være et alternativ til de etablerte nyhetene samtidig som om omtrent samtlige av nyhetene deres er ordrett sitat av NTB-artikler.  Man kan vel ikke komme mer i kjernen av de etablerte mediene enn NTB. 

Skrevet
1 hour ago, SVK said:

LOL.

Like spesielt er at de utgir seg for å være et alternativ til de etablerte nyhetene samtidig som om omtrent samtlige av nyhetene deres er ordrett sitat av NTB-artikler.  Man kan vel ikke komme mer i kjernen av de etablerte mediene enn NTB. 

Det er veldig bra å bruke NTB, det er et kvalitetsstempel 👍

Akkurat hva man velger å videreformidle av den enorme infoen NTB sitter med, der kommer det godt med at vi har ulike redaksjoner. 

Ja, til mangfold i pressen. 

Anonymkode: ddb84...df9

• Liker 1
Skrevet

Resett er et bra alternativ til MSM. Etterhvert vil nok spørsmålet om donasjoner avta, og salgsinntektene ta over.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...