Gå til innhold

Små pupper - negative følelser rundt sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene som skjemmer meg over puppene mine mer enn noen gang. De er små og veldig ung-pikete (for nysgjerrige: En liten B). De henger ikke på noe vis, men de er heller ikke damete runde. De står mer utover. Jeg er høy, tynn/slank og veldig trent. Jeg har alltid likt dem selv, men nå i mer voksen alder skjemmes jeg hver gang jeg tar av meg klærne foran en mann. Og jeg føler, tenker og tror at de tenker det samme. Jeg har hatt episoder der jeg har tenkt i etterkant at mennene ga meg på båten/ble uinteressert etter sex på grunn av det. En gang etter jeg hadde hatt sex med en fyr tok jeg på meg BHen igjen da vi skulle sove, nettopp fordi jeg ble så ukomfortabel. Han insisterte på at jeg ikke skulle ha den på, og da jeg endelig tok den av sa han noe sånn som "jeg kjente deg nesten ikke igjen uten BH" - noe jeg gikk rett i kjelleren av (det var sikkert ment spøkefullt, men jeg har naturligvis ikke mye humor rundt dette - i sær ikke med gutter). Han siste jeg hadde sex med var en jeg hadde likt i flere år og vise verca. Han uttrykte hvor godt han hadde likt meg, (før vi hadde sex) og sa at det føltes så riktig imens det skjedde. Likevel trakk han seg unna og ble mer inkonsistent i oppførselen etter vi hadde hatt sex. 

Gutter - Er det virkelig slik? Mister dere interessen om jenta har små pupper? Er det noen andre jenter som kjenner seg igjen i det her? Har dere evt tatt silikon? Kom gjerne med tanker eller innspill. Kjenner at dette går fryktelig på selvtilliten min og jeg har begynt å få mye negative følelser rundt sex, for jeg føler meg ikke bra nok.

Kun seriøse svar, er dere snille.
Takk❣️

Anonymkode: 4784a...816

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bryster som du beskriver, og jeg er i 30-årene. Har ALDRI opplevd misnøye med dem. Jeg tror kanskje at usikkerheten din er et større problem for mannfolkene.

Anonymkode: 1e859...73e

• Liker 12
Skrevet

Små pupper er veldig skjønne! ❤️

Anonymkode: d87ff...b88

• Liker 9
Skrevet

Jeg skulle gitt...... Ja... Puppa mine, for å ha små pupper.

Jeg syns fremdeles det er blodig urettferdig at vi som vil ha små pupper og de som vil ha større ikke bare kan bytte litt oss i mellom.

Men vi må nok i de fleste tilfeller bare lære oss å leve med de vi har.

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene som skjemmer meg over puppene mine mer enn noen gang. De er små og veldig ung-pikete (for nysgjerrige: En liten B). De henger ikke på noe vis, men de er heller ikke damete runde. De står mer utover. Jeg er høy, tynn/slank og veldig trent. Jeg har alltid likt dem selv, men nå i mer voksen alder skjemmes jeg hver gang jeg tar av meg klærne foran en mann. Og jeg føler, tenker og tror at de tenker det samme. Jeg har hatt episoder der jeg har tenkt i etterkant at mennene ga meg på båten/ble uinteressert etter sex på grunn av det. En gang etter jeg hadde hatt sex med en fyr tok jeg på meg BHen igjen da vi skulle sove, nettopp fordi jeg ble så ukomfortabel. Han insisterte på at jeg ikke skulle ha den på, og da jeg endelig tok den av sa han noe sånn som "jeg kjente deg nesten ikke igjen uten BH" - noe jeg gikk rett i kjelleren av (det var sikkert ment spøkefullt, men jeg har naturligvis ikke mye humor rundt dette - i sær ikke med gutter). Han siste jeg hadde sex med var en jeg hadde likt i flere år og vise verca. Han uttrykte hvor godt han hadde likt meg, (før vi hadde sex) og sa at det føltes så riktig imens det skjedde. Likevel trakk han seg unna og ble mer inkonsistent i oppførselen etter vi hadde hatt sex. 

Gutter - Er det virkelig slik? Mister dere interessen om jenta har små pupper? Er det noen andre jenter som kjenner seg igjen i det her? Har dere evt tatt silikon? Kom gjerne med tanker eller innspill. Kjenner at dette går fryktelig på selvtilliten min og jeg har begynt å få mye negative følelser rundt sex, for jeg føler meg ikke bra nok.

Kun seriøse svar, er dere snille.
Takk❣️

Anonymkode: 4784a...816

Ikke noe å skjemmes over ....
DIne pupper er en del  av deg og dermed en del av hele pakken deg

Vær stol av de og for all del NYT sexen og ikke bekymre deg så veldig over dette 

pupper er flotte ting.....

• Liker 4
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Endret av HanenIFlokken
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Jeg har fått øynene opp for en dame nylig og hun har samme kropp som du beskriver. Hun lyser opp rommet og er kjempe flott. Puppe størrelse betyr ingenting. Niks, nada. 

Jeg tror du bryr deg mer om størrelsen enn det vi menn gjør. 

Skrevet (endret)

Jeg peronlig liker mye bedre små pupper enn store. Bare de er naturlige så er det bra, men operasjonspupper er absolutt ikke min greie, hvertfall ikke å forstørre de.

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 6
Skrevet

Kan jo bare svare for meg selv, men puppe-størrelser er ikke veldig spennende.. Tuttær, i det hele tatt...

Om du har en veldig usikkerhet rundt puppene dine, så er jo det noe som vil gi seg til kjenne i din oppførsel, og det er ikke akkurat lett å peke nøyaktig hva det er som gjør noen ukomfortabel. For alt du vet kan det jo tenktes at han trodde du synes sexen var dårlig, og at det var derfor du virket så tilbaketrukken:vetikke: 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutter - Er det virkelig slik? Mister dere interessen om jenta har små pupper?

Det har jeg i alle fall aldri hørt om, men jeg hadde nok selv mistet gnisten lynraskt om jeg fikk misstanker om at partner synes sexen var stusselig f.eks... Det er jo fort gjort å missforstå hverandre når noen virker ukomfortable og kommunikasjonen svikter:opplyser:

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes det her helt perfekt. Vært sammen med kjæresten min i mange år. Hun har samme pupper som du beskriver, hun er tynn og godt trent. De er herlige. Ikke noe skjemmes over❤️

Anonymkode: 2b54e...018

• Liker 2
Skrevet

Er ikke puppene du skal knulle

Gjest Paramount
Skrevet

Helt seriøst, høres det ut som du har en fantastisk kropp, med pupper som hører til. Tenker i retning hun legedamen som var programleder i Newton for en tid tilbake, og hun synes i hvert fall jeg var meget fin. 

Skrevet

Jeg har like bryster som du beskriverl. Og det beste tipset jeg kan gi er å bære de med stolthet og selvtillit.

Anonymkode: 3aa12...0b2

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også små bryster, har ALDRI opplevd at de er blitt mislikt. Ingen har sagt noe, og jeg har aldri tenkt det.

En eks av meg sa plutselig under en akt «jeg elsker de små brystene dine» lol. Så.. det er nok av menn som liker det. 

• Liker 4
Skrevet

Når man er veldig godt trent og ikke har anlegg fra før til store pupper så er det jo helt naturlig. Du får enten 

1. Forsone deg med at du har små pupper

2. Roe ned treninga så du får litt mer fett i dem

3. Ta silikon. 

Anonymkode: ad93a...358

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, hocane skrev:

Er ikke puppene du skal knulle

Å .....?

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

3. Ta silikon. 

Anonymkode: ad93a...358

Ikke dette ^^

Skrevet

Jeg har mindre pupper enn deg, ts, og alltid bare fått positive tilbakemeldinger fra menn som har fått ta på dem.

I min verden er B-cup perfekt! Det er synd hvis du skal bruke energi på noe så unødvendig som å skjemmes over dine kjempefine pupper! Utrolig trist! 

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke ofret de en eneste negativ tanke, 

Anonymkode: 26c42...2e8

Gjest Alterego666
Skrevet

Størrelsen på puppene betyr lite for de aller fleste menn.

For min egen del: Proporsjoner betyr alt, størrelse lite eller ingenting. Altså, små pupper er fint på en slank og trent kropp, mens større pupper er fint på en fyldigere kropp. 

Til TS: Ikke kjøp deg større pupper, det ser bare latterlig ut. Du er HELT sikkert flott akkurat som du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...