Miss Marple Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har så lyst til å lage noe godt. Er skikkelig kjesken på noe, men vet ikke hva. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ikke så veldig glad i kaker, foruten sjokoladekake av ulike slag (Les: sjokoman), men desserter og snack elsker jeg...
Gjest Catwoman Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Kjesken... det var en ny variant for meg. litt utenom tema men, for jeg har ikke noen tips til annet enn å spise en sjokolade.
Miss Marple Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2005 Kjesken, trodde det var et allment begrep? KAn godt bruke fiken på om det er bedre??? Jeg vurderer sterkt å pigge på butikken å handle meg en Toro Brownies mix, men er liksom litt nederlag... Har veldig lyst til å lage noe, men vet ikke hva.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Hvis du pigger ned på butikken og kjøper kokesjokolade i stedet, skal du få en veldig veldig enkel og utroooooolig god browniesoppskrift av meg! Tar ikke lenger tid enn å lage toromixen, og de blir hundre ganger bedre! Verdens beste Brownies 200 g mørk sjokolade 170 g smør 4 dl sukker 4 egg 2 ts vaniljesukker 2,5 dl hvetemel Smelt smør og sjokolade i en gryte på svak varme. Ha i sukker, egg og vaniljesukker, og rør godt sammen. Rør i melet. Stekes i en liten langpanne kledd med bakepapir, 175 grader i ca 45 minutter. Perfekte hver gang!
Arkana Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Popcorn, ost og kjeks, potetgull/grønnsaker og dip, ovnsbakte krydrete potetbåter, hjemmelagede løkringer.
Miss Marple Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2005 Jeg lagde brownies og kjøpte chips (sprø mix) og det gjorde seg sammen! Oppskriften var kjempe god! Tusen takk! Jeg vurderer å gjøre det samme i dag, for jeg har litt chips igjen, og enda en kokesjokolade 8)
Miss Marple Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2005 Jeg lagde brownies og kjøpte chips (sprø mix) og det gjorde seg sammen! Oppskriften var kjempe god! Tusen takk! Jeg vurderer å gjøre det samme i dag, for jeg har litt chips igjen, og enda en kokesjokolade 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå