Gå til innhold

Kjesken på noe godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å lage noe godt. Er skikkelig kjesken på noe, men vet ikke hva. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ikke så veldig glad i kaker, foruten sjokoladekake av ulike slag (Les: sjokoman), men desserter og snack elsker jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Kjesken... det var en ny variant for meg.

litt utenom tema men, for jeg har ikke noen tips til annet enn å spise en sjokolade. :ler:

Skrevet

Kjesken, trodde det var et allment begrep? KAn godt bruke fiken på om det er bedre??? :)

Jeg vurderer sterkt å pigge på butikken å handle meg en Toro Brownies mix, men er liksom litt nederlag...

Har veldig lyst til å lage noe, men vet ikke hva.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du pigger ned på butikken og kjøper kokesjokolade i stedet, skal du få en veldig veldig enkel og utroooooolig god browniesoppskrift av meg! Tar ikke lenger tid enn å lage toromixen, og de blir hundre ganger bedre!

Verdens beste Brownies

200 g mørk sjokolade

170 g smør

4 dl sukker

4 egg

2 ts vaniljesukker

2,5 dl hvetemel

Smelt smør og sjokolade i en gryte på svak varme. Ha i sukker, egg og vaniljesukker, og rør godt sammen. Rør i melet. Stekes i en liten langpanne kledd med bakepapir, 175 grader i ca 45 minutter.

Perfekte hver gang!

Skrevet

Popcorn, ost og kjeks, potetgull/grønnsaker og dip, ovnsbakte krydrete potetbåter, hjemmelagede løkringer.

Skrevet

Jeg lagde brownies og kjøpte chips (sprø mix) og det gjorde seg sammen! Oppskriften var kjempe god! Tusen takk! Jeg vurderer å gjøre det samme i dag, for jeg har litt chips igjen, og enda en kokesjokolade 8)

Skrevet

Jeg lagde brownies og kjøpte chips (sprø mix) og det gjorde seg sammen! Oppskriften var kjempe god! Tusen takk! Jeg vurderer å gjøre det samme i dag, for jeg har litt chips igjen, og enda en kokesjokolade 8)

Skrevet

hva med ooooooooooooooooostepop?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...