AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Sliter for tiden veldig.Har en stor klump i magen fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre ift.kjærligheten fremover.Skal jeg velge mannen som gjør meg lykkelig Og utfordrer meg? eller den trygge mannen som jeg ikke føler spenning eller Lykke sammen med? Håper noen vil se om de får opp noe på meg. Anonymkode: 2d13a...937
Gjest Autofyll Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Livet er å erfare. Jeg vet jeg kanskje ikke gir deg svaret du vil ha, men her tror jeg ikke spådom er løsningen. Du må aldri hvile din lykke på andre, men finne den selv. Du skal gjøre feil i livet for å lære av det, for sånn lærer du. Men hvis jeg likevel skal gi deg min spådom - er meningen at du skal ikke være med noen av dem. Men du skal velge mannen som gjør deg lykkelig. Deretter vil du oppleve å bli hjerteknust og til slutt finne en helt annet én som ikke har noe sammenheng med de to du snakker om nå. Lykke til og husk at et knust hjerte heles alltid til slutt. Det er ditt ansvar å ta vare på din egen lykke.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 På 4.12.2018 den 20.46, AnonymBruker skrev: Sliter for tiden veldig.Har en stor klump i magen fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre ift.kjærligheten fremover.Skal jeg velge mannen som gjør meg lykkelig Og utfordrer meg? eller den trygge mannen som jeg ikke føler spenning eller Lykke sammen med? Håper noen vil se om de får opp noe på meg. Anonymkode: 2d13a...937 Noen fler som vil og kan hjelpe meg med å finne svaret? Anonymkode: 2d13a...937
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Jeg la kort på deg og fikk opp at du er i dyp fortvilelse og sorg, har du mistet noen eller føler du har mistet noe vesentlig i livet ditt? Noe er kanskje tapt, men langt ifra alt. Du har fortsatt mye igjen, men du virker så opptatt av hva du ikke har og hva du savner, at du ikke ser hva du faktisk sitter der med. Ærlighet og kommunikasjon er de store stikkordene her, du må kunne på en ærlig og ryddig måte formidle hva du vil ha og trenger. Og midt oppi alt dette, hva gjør deg lykkelig, hvem er du, har du gitt deg selv det du trenger fremfor å kanskje vente på at det kommer fra noen andre? Anonymkode: 35466...150
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Tusen takk 😊Ja,jeg er fortvilet og i sorg fordi jeg føler jeg har mistet min sjelevenn.Den eneste måten jeg kan få han tilbake på, er ved å såre den som gir meg trygghet og kjærlighet, men som jeg er usikker på om jeg Noen gang vil kunne gi det samme tilbake.... Anonymkode: 2d13a...937
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg la kort på deg og fikk opp at du er i dyp fortvilelse og sorg, har du mistet noen eller føler du har mistet noe vesentlig i livet ditt? Noe er kanskje tapt, men langt ifra alt. Du har fortsatt mye igjen, men du virker så opptatt av hva du ikke har og hva du savner, at du ikke ser hva du faktisk sitter der med. Ærlighet og kommunikasjon er de store stikkordene her, du må kunne på en ærlig og ryddig måte formidle hva du vil ha og trenger. Og midt oppi alt dette, hva gjør deg lykkelig, hvem er du, har du gitt deg selv det du trenger fremfor å kanskje vente på at det kommer fra noen andre? Anonymkode: 35466...150 Kunne passet til hvem som helst, om hva som helst Anonymkode: e5642...47b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kunne passet til hvem som helst, om hva som helst Anonymkode: e5642...47b Vil du ha en spådom? Anonymkode: 35466...150
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 Ikke hopp fra ene til andre. Det fører sjelden lykke med seg. Vær for deg selv en stund. Det er ingen mann som kan gi deg lykke. Den må du finne selv. En som ikke står støtt i seg selv vakler uansett. Anonymkode: 51d3d...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 😊Ja,jeg er fortvilet og i sorg fordi jeg føler jeg har mistet min sjelevenn.Den eneste måten jeg kan få han tilbake på, er ved å såre den som gir meg trygghet og kjærlighet, men som jeg er usikker på om jeg Noen gang vil kunne gi det samme tilbake.... Anonymkode: 2d13a...937 Det et ikke så sikkert ar den du tror er en sjelevenn er svaret på alt, du har mye mer å hente i det du allerede sitter med enn å jage det du har tapt, uansett hva du velger å gjøre så må du sette deg ned og finne ut hva du vil, og vite hva det er du vil. Anonymkode: 35466...150
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 Velg den som hjertet ditt peker ut. Ta hensyn til deg selv ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #12 Skrevet 9. desember 2018 På 7.12.2018 den 23.17, AnonymBruker skrev: Vil du ha en spådom? Anonymkode: 35466...150 Du kan gjerne prøve å spå meg 😁 Anonymkode: 0be04...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå