AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Skal flytte og for første gang i mitt liv ha vaskemaskin på badet. Tenkte å bruke støtdempere under beina for å dempe lyd (og kanskje også beskytte flisene), men leser at dette ikke anbefales https://www.tek.no/storylabs/annonse-5-tips-som-gir-deg-en-stillere-vaskemaskin/376608 . Dette visste ikke jeg. Noen som har dårlig erfaring med slike dempere ? Anonymkode: 15fa9...a84
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal flytte og for første gang i mitt liv ha vaskemaskin på badet. Tenkte å bruke støtdempere under beina for å dempe lyd (og kanskje også beskytte flisene), men leser at dette ikke anbefales https://www.tek.no/storylabs/annonse-5-tips-som-gir-deg-en-stillere-vaskemaskin/376608 . Dette visste ikke jeg. Noen som har dårlig erfaring med slike dempere ? Anonymkode: 15fa9...a84 Vi har vaskemaskinforhøyer, noe som er gull verdt. Den demper også litt støy i forhold til om maskinen står på gulvet. I tillegg blir inn og utlasting av tøy enklere, og bryterne kommer høyere opp for små fingres trykkemani. Anonymkode: 34525...4e3
jabx Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vaskemaskinforhøyer, noe som er gull verdt. Den demper også litt støy i forhold til om maskinen står på gulvet. I tillegg blir inn og utlasting av tøy enklere, og bryterne kommer høyere opp for små fingres trykkemani. Anonymkode: 34525...4e3 Link til vaskemaskinforhøyer?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Brukt i ti år, maskinen fungerer bra ennå den, og det er en billig maskin. Aldri hørt om før, kommer ikke til å fjerne de da jeg synes de hjelper mye. Anonymkode: 55acf...d4a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Skal flytte og for første gang i mitt liv ha vaskemaskin på badet. Tenkte å bruke støtdempere under beina for å dempe lyd (og kanskje også beskytte flisene), men leser at dette ikke anbefales https://www.tek.no/storylabs/annonse-5-tips-som-gir-deg-en-stillere-vaskemaskin/376608 . Dette visste ikke jeg. Noen som har dårlig erfaring med slike dempere ? Anonymkode: 15fa9...a84 Mer viktig til å balansere maskinen med justeringer på beina. Gjør man det riktige, støyer maskinen minst mulig. «Dempere» hjelper ikke mer enn maskinens egne justeringer Anonymkode: b88d0...8cc
Orchideae Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Vi hadde reparatør innom nå, garantisak. Maskina vandret ved sentrifugering. Forsøkte slike dempere for å se om det kunne hjelpe(noe det ikke gjorde). Reparatøren fjernet de og sa at det skal man IKKE bruke.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Tja, jeg har hatt dempere under vaskemaskinbeina i 10 år nå. Jeg har selv vatret opp maskinen, så jeg vet den står sånn den skal. Demperne har jeg fordi jeg vil ta best mulig vare på gulvflisene på badegulvet mitt. Anonymkode: d8be3...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå