nirvania Skrevet 4. desember 2018 #1 Del Skrevet 4. desember 2018 Okei, som sikkert de fleste har fått med seg er det en gåte som florerer på Facebook og jeg gidder faktisk ikke slenge meg på denne spam-trenden. Men jeg er så forbanna nysgjerrig på hva svaret er! Gåte: 7:00 Du sover, og det er en brå bank på døra. Bak døren er foreldrene dine, som kom for å spise frokost. I kjøleskapet ditt: brød, melk (pasteurisert! ), juice og en krukke syltetøy. Spørsmål: hva vil du åpne først for å gi et svar? Bare svar direkte til meg (pm), ikke på bildet under. Jeg tror det enten er øynene eller døra men det blir igjen for åpenbart. Noen her som faktisk VET det riktige svaret? Er noe som skurrer også ettersom gåten er gåten også står det bare «spørsmål» under. Så for meg virker det som at gåten ikke har noe med det som står under, altså «spørsmålet»? Blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #2 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Døra fikk jeg beskjed om av tenåringen her. Endret 4. desember 2018 av Elektra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 4. desember 2018 #3 Del Skrevet 4. desember 2018 Åpne innboks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungstudent Skrevet 4. desember 2018 #4 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) øynene Endret 4. desember 2018 av Ungstudent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 4. desember 2018 #5 Del Skrevet 4. desember 2018 Døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sala Q Skrevet 4. desember 2018 #6 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) hintet ligger i: hva vil du åpne først for å gi et svar for å svare på gåten, hva må du åpne? svaret jeg fikk var messenger... Endret 4. desember 2018 av Sala Q Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2018 Just now, The R. S said: Åpne innboks? Ja var det jeg tenkte og😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 4. desember 2018 #8 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Enten så er det øynene, eller så er det messenger/meldingsfunksjonen på facebook. Endret 4. desember 2018 av Rosetelys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #9 Del Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Elektra skrev: Døra fikk jeg beskjed om av tenåringen her. Ja, denne er endret i forhold til hvordan gåten var før. Hva du åpner først for å gi svar blir jo messenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 4. desember 2018 #10 Del Skrevet 4. desember 2018 Messenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 4. desember 2018 #11 Del Skrevet 4. desember 2018 Egentlig er det jo øynene du åpner først. Men på fb blir det messenger. Men det er jo egentlig bare teit 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 4. desember 2018 #12 Del Skrevet 4. desember 2018 Munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. desember 2018 #13 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Jeg tenker det enten er øynene eller messenger, men siden det er fra facebook, tror jeg mest at det er messenger. Endret 4. desember 2018 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå