Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Hvor stor er kjangsen for å ha blitt smittet av klamydia av en person man ikke har hatt skikkelig sex med? (dvs. vi prøvde mange ganger, han kom ikke inni meg, men penisen hans var jo i kontakt med fitta mi) Og i tilfelle jeg har klamydia, skal jeg da oppgi ham som sexpartner? :klø:
Gjest Sesselja Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Jeg vet ikke hvor stor sjans det er, men du har jo dette med pre-cum (litt væske fra penis ved opphisselse, før utløsning), så sjanser er der. Dessuten kom det nettopp mail fra Folkehelseinstituttet som viste til at klamydiatallet er på sitt høyeste siden 1989 (mener jeg det var). Det er nå over 17 000 mennesker i Norge med klamydia, de fleste av dem unge. Så sjansen er der, og ja, jeg ville nevnt ham som sexpartner om det viser seg at du har klamydia. Han må jo få sjansen til å sjekke seg, slik at han ikke sprer det videre om han skulle ha det! Kondom er en lur ting til begge parter har sjekket seg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå