Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha realfagkompetanse snart, men er grusom til å svare muntlig. Blir kjempe nervøs og glemmer veldig mye fordi jeg blir så stresset. Jeg har utdannelse innen det jeg skal få vurdering i, så vet at jeg skal kunne så og si alt. Men jeg er så redd for å ikke prestere det jeg kan. Kan jeg svare dårlig, men pga. utdannelse få fag godkjent? Vet noen? 

Anonymkode: ccbee...78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha realfagkompetanse snart, men er grusom til å svare muntlig. Blir kjempe nervøs og glemmer veldig mye fordi jeg blir så stresset. Jeg har utdannelse innen det jeg skal få vurdering i, så vet at jeg skal kunne så og si alt. Men jeg er så redd for å ikke prestere det jeg kan. Kan jeg svare dårlig, men pga. utdannelse få fag godkjent? Vet noen? 

Anonymkode: ccbee...78a

Jeg tenker det ihvertfall er viktig for deg å presisere at du er en som fungerer dårlig muntlig. Det er bedre å si dette på forhånd enn etterpå.. Si du blir lett nervøs og usikker. 

Litt usikker på det siste. Du kan nok det ja Skal vel mye til for deg med relevant utdannelse og ««stryke»».

Bare pust, bruk god tid og spør om de kan omformulere om du blir usikker 

• Liker 1
Skrevet

Trenger også tips til muntlig. Noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 37a48...f04

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Jeg var som deg. Veldig sjenert, introvert og ikke så god muntlig. Jeg foretrekker å skrive fremfor å snakke. Har ingen tips, men jeg kom meg gjennom det etter mye stotring, så da klarer du også det. :) Muntlig er noe av det verste i livet, synes jeg. Liker ikke oppmerksomhet. Så skjønner godt den frykten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...