AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Skal ha realfagkompetanse snart, men er grusom til å svare muntlig. Blir kjempe nervøs og glemmer veldig mye fordi jeg blir så stresset. Jeg har utdannelse innen det jeg skal få vurdering i, så vet at jeg skal kunne så og si alt. Men jeg er så redd for å ikke prestere det jeg kan. Kan jeg svare dårlig, men pga. utdannelse få fag godkjent? Vet noen? Anonymkode: ccbee...78a
agnesbjercke Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ha realfagkompetanse snart, men er grusom til å svare muntlig. Blir kjempe nervøs og glemmer veldig mye fordi jeg blir så stresset. Jeg har utdannelse innen det jeg skal få vurdering i, så vet at jeg skal kunne så og si alt. Men jeg er så redd for å ikke prestere det jeg kan. Kan jeg svare dårlig, men pga. utdannelse få fag godkjent? Vet noen? Anonymkode: ccbee...78a Jeg tenker det ihvertfall er viktig for deg å presisere at du er en som fungerer dårlig muntlig. Det er bedre å si dette på forhånd enn etterpå.. Si du blir lett nervøs og usikker. Litt usikker på det siste. Du kan nok det ja Skal vel mye til for deg med relevant utdannelse og ««stryke»». Bare pust, bruk god tid og spør om de kan omformulere om du blir usikker 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Trenger også tips til muntlig. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 37a48...f04
Gjest shadowofthewind Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Jeg var som deg. Veldig sjenert, introvert og ikke så god muntlig. Jeg foretrekker å skrive fremfor å snakke. Har ingen tips, men jeg kom meg gjennom det etter mye stotring, så da klarer du også det. Muntlig er noe av det verste i livet, synes jeg. Liker ikke oppmerksomhet. Så skjønner godt den frykten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå