AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Har en leilighet på 53 m2, burde jeg ha en på både soverom, stue og kjøkken? Noen som kan anbefale en ovn? Anonymkode: e68b7...0eb
boblevann Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Kommer helt an på planløsning, vinduplassering og isolering det Jeg har åpen stue- og kjøkkenløsning, nye vinduer og god isolering så jeg har bare én ovn på 1000 W midt i mellom kjøkken og stue. Det er ingen problem.
stan Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 På hytta vår har vi flere mindre panelovner. Mellom 500 og 1000 W. Plassert under hvert sitt vindu. Gir god sirkulasjon, hindrer kaldras og kalde gulv. Det finnes ovner som kan styres sammen, men det er ikke så mye stress å justere dem uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Leiligheten er som en vinkel eller L og på den lange siden er det yttervegg. Jeg skal hvert fall ha en under vinduet på soverommet og hadde tenkt til å ha under vinduet i de andre rommene også i så fall. Anonymkode: e68b7...0eb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 Vi har frittstående ovner (oljeovn og konvektor). De varmer godt. Hovedgrunnen er at de da kan fjernes om våren/sommeren. Vi skrur de stort sett av om natten. Men fastmontert er sikkert bedre i forhold til brannsikkerhet. Det er vel naturlig å uansett ha varme i alle rom ? Anonymkode: 4555b...baa
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #6 Skrevet 6. desember 2018 Jeg har leilighet på 50 kvm, åpen stue/kjøkken, og har i stua en fastmontert ovn og også en elektrisk gulvovn som er i bruk på de kaldeste dagene. Ellers ingen ovner, er jo gulvvarme på badet da, men jeg har ikke ovn på gang eller soverom. Anonymkode: f3f7e...f44
skrue Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har heller flere små (med lavere effekt) enn en svær som må st for alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå