Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Odense
Skrevet

Har lyst på et nytt solpudder nå når våren har komt, har brukt litt forsjellige sorter, men trenger noe nytt! Noen gode nyheter som har komt, eller noen ellers gode??

Kan jo føye til at jeg er gyllen i huden og mørk i håret.. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Sitter og vurderer dette selv. Har sett litt på Guerlain sitt, mange liker visst det. (Men så kjedelig forpakning...)

Hvilke har du prøvd, og hva synes du om de?

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg kjøpte solpudder fra Versace tidligere i vinter. Kjempefornøyd! Det gir flott farge.

(Og forpakningen er i hvert fall ikke kjip! :wink: )

Skrevet

Vet at mange her inne på KG ikke liker Clarins sine produkter, men jeg er hvertfall superfornøyd med solpudderet fra Clarins! (og jeg er også mørk i håret :wink: )

Også har det en kjekk forpakning, ikke at det egentlig burde være avgjørende for om hvorvidt en kjøper en type sminke...

Skrevet

Solpudderet fra Elisabeth Arden- den med èn lys og èn mørk farge er genial! Har også prøvd solpudder fra ArtDeco og syns det var bra! På sommeren når jeg er veldig brun bruker jeg solpudder fra Maxfactor- det blir for mørkt på denne tiden av året synes jeg.

Gjest Xavia
Skrevet
Solpudderet fra Elisabeth Arden- den med èn lys og èn mørk farge er genial!

Den har jeg prøvd, og jeg synes ikke den var så genial. Den mørkeste fargen passet egentlig aldri, og den lyseste ble for orange for meg.

Hele greia endte faktisk opp i søppla, lenge før jeg var ferdig med det. :-?

Skrevet

For meg funka den kjempe fint. Jeg bruker som oftes selvbruning og derfor passet dette solpudderet kjempe bra. Den mørke fargen var ikke for mørk,så brukte jeg den lyse fargen som highlighter. Ikke akkurat orange på meg,men en anelse for lys,så tar bare ett TYNT strøk med den mørkeste fargen over. Supert- men det er på meg da. Varierer jo selvfølgelig fra person til person.

Skrevet

Guerlain sitt synes jeg er det beste. Gir et glødende/friskt resultat, og så tørker det ikke ut huden. (tror faktisk "moisturizing" er en del av produktnavnet).

Skrevet

Hmm..Høres jo bra ut. Hvor mye koster det da? Fåes det i mange forskjellige farger?har ofte problemer med å finne den rette...Ofte for lys eller hakket for mørk :-x

Gjest Odense
Skrevet

Jeg har det fra Elisabeth Arden som har to nyanser også det fra Artdeco, men vil som sagt prøve noe nytt..Har sett på det fra Guerlian med kuler...

Skrevet

Guerlain - definitivt! Har brukt det i årevis og er veldig fornøyd! :-) Og det stemmer at det er fuktgivende...

Har prøvd diverse andre, men kunne ikke tenke meg å bytte.

Skrevet
Guerlain - definitivt! Har brukt det i årevis og er veldig fornøyd! :-) Og det stemmer at det er fuktgivende...

Har prøvd diverse andre, men kunne ikke tenke meg å bytte.

Jeg bruker Dior sitt nå, men kunne tenke meg å prøve Guerlain. Finnes det mange forskjellige typer? Hvilket er det du har, som gir litt fuktighet? Det hadde passet bra for meg! :)

Gjest Odense
Skrevet

På SN har de Guerlain terracotta bronzing pouder, er det det som dere anbefaler??

Skrevet
På SN har de Guerlain terracotta bronzing pouder' date=' er det det som dere anbefaler??[/quote']

Jeg bruker dette og er kjempefornøyd. Finnes i flere nyanser, så det skal være mulig å finne ett som passer til ens hudtype. Bruker mitt hele året som rouge, jeg da. :wink:

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt Chanel sitt solpudder og er strålende fornøyd. Pris: rundt 400,- men så holder det leeenge... Mener å huske at det fantes i fire forskjellige nyanser. Anbefales! :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har nylig kjøpt Chanel sitt solpudder og er strålende fornøyd. Pris: rundt 400' date='- men så holder det leeenge... Mener å huske at det fantes i fire forskjellige nyanser. Anbefales! :)[/quote']

Denne skal jeg kjøpe på tax-free, weee :) Chanel er best på alt som kommer i presset pudder (i hvert fall rouge!)

Skrevet

Jeg bruker Dior sitt nå, men kunne tenke meg å prøve Guerlain. Finnes det mange forskjellige typer? Hvilket er det du har, som gir litt fuktighet? Det hadde passet bra for meg! :)

Det heter Terracotta Moisturizing Bronzing Powder og kommer i fire nyanser, så vidt jeg vet. Jeg bruker No. 2. Det er det mørkeste (tror jeg), men er lett å fordele tynt, så det funker selv når jeg er veldig blek... Dessuten er det veldig drøyt. Kjembebra!

Skrevet

og jeg har nummer 3, så jeg tipper det kanskje er det mørkeste :) jeg er ikke så veldig mørk i huden, men jeg liker ikke følelsen av å ha mye pudder i ansiktet, så jeg bruker bare bittelitt. sveiper bare litt over, og føler meg med ett litt freshere. 8) det koster vel ca 300 kr tror jeg, men varer jo i en evighet!!

innbiller meg forresten at jeg har sett nr4 også, men vet ikke om jeg husker feil...

Skrevet

OK, er det sånn det er. Trodde det var 1 og 2, og at de nye nummerne var 10 og 20, jeg... Det forklarer sikkert at nr. 2 fungerer bra på lys hud også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...