Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er forbanna over at denne aldersistiske og aldersdiskriminerende domstolen mener at DE skal ha krav på å bestemme hvilken alder folk skal få identifisere seg som!! Hvis denne mannen føler seg som og oppfører seg som en 49-åring hvorfor skal da han bli diskriminert og behandlet som noe han ikke er?

Hvor er støtten til denne stakkars mannen som blir grovt diskriminert?!

Anonymkode: dba65...f67

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha...

Anonymkode: 3b574...28c

• Liker 2
Skrevet

Skal ikke engang dere transer være med å kjempe kampen mot statens overtramp? Dere som vet hvordan det er å bli behandlet som noe annet enn du selv vet at du er, bare fordi kroppen din er på en bestemt måte??

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lei av å jobbe, så synes jeg kan få bli 30 år eldre, da er jeg jo pensjonist.

Anonymkode: 655b8...301

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei av å jobbe, så synes jeg kan få bli 30 år eldre, da er jeg jo pensjonist.

Anonymkode: 655b8...301

Helt enig! Fra i morgen av er jeg 67. Ferdig snakka.

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser helt ærlig faktisk ikke forskjellen på å ville skifte kjønn og det å ville skifte alder, eller å skifte rase eller what ever man vil bytte ut eller gjøre om på. Hvorfor skal noe være lov og andre ting ikke?

Anonymkode: 2df80...cee

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser helt ærlig faktisk ikke forskjellen på å ville skifte kjønn og det å ville skifte alder, eller å skifte rase eller what ever man vil bytte ut eller gjøre om på. Hvorfor skal noe være lov og andre ting ikke?

Helt enig. 

Jeg har alltid hatt lyst til å være neger, fra og med i morgen så skifter jeg rase! 

Adios poteter! 

Anonymkode: d807e...374

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil da heller ha en forelder som er trans enn en forelder som plutselig er yngre enn meg selv. 

Anonymkode: 313e8...db3

• Liker 4
Skrevet

Jeg derimot identifiserer meg som betalingsmottaker. Jeg føler meg diskriminert av alle som ikke betaler til meg! 

Anonymkode: 8572c...f6f

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg derimot identifiserer meg som betalingsmottaker. Jeg føler meg diskriminert av alle som ikke betaler til meg! 

Anonymkode: 8572c...f6f

Og hånet av de som betaler lite? 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så aldersgrenser bør oppheves? Ville ikke det ha blitt et stort problem? 

• Liker 1
Skrevet

Det var nok ikke så gjennomtenkt dette Ts. Var egentlig ikke et godt forsøk en gang. Menmen, er vel lov til å prøve uansett.. 

• Liker 2
Skrevet

Han så ihvertfall ikke ut som om han var 49.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Peonjenta said:

Han så ihvertfall ikke ut som om han var 49.

Så hvis jeg mener at en transe ser ut som en mann mens han sier at han skal kalles "hun" så er det jeg som har rett siden jeg mener hun ser ut som en han? Sexistisk uttalelse. Forsåvidt aldersfobisk også

Skrevet
2 timer siden, SoWhat? skrev:

Så aldersgrenser bør oppheves? Ville ikke det ha blitt et stort problem? 

Ikke noe mer problematisk enn at garderober plutselig blir kjønnsnøytrale. Jeg trives ikke med å dusje sammen med personer som har penis, men hvis vedkommende har pupper og penis og indentifiserer seg som kvinne hvor skal vedkommende dusje? Damegarderoben? Herregarderoben? Drite i å dra ut og bli hjemme?

Altså, skal man tillate en ting må man nesten tillate resten også. Hvem skal rangere følelser og hvem som har rett til å føle seg som noe man egentlig ikke er. 

Jeg er jente, men jeg har rett til å føle meg som gutt, oppføre meg som en gutt og faktisk, i lovens øyne, bli en gutt. Denne mannen kan føle seg som 20 år yngre, han kan oppføre seg som 20 år yngre, men han kan aldri, i lovens øyne, bli det. Hvorfor ikke? Hvor er forskjellen?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har lyst til å bytte til en høgere IQ. Og gjerne til den gule rase også, der min nye IQ passer bedre inn.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe mer problematisk enn at garderober plutselig blir kjønnsnøytrale. Jeg trives ikke med å dusje sammen med personer som har penis, men hvis vedkommende har pupper og penis og indentifiserer seg som kvinne hvor skal vedkommende dusje? Damegarderoben? Herregarderoben? Drite i å dra ut og bli hjemme?

Altså, skal man tillate en ting må man nesten tillate resten også. Hvem skal rangere følelser og hvem som har rett til å føle seg som noe man egentlig ikke er. 

Jeg er jente, men jeg har rett til å føle meg som gutt, oppføre meg som en gutt og faktisk, i lovens øyne, bli en gutt. Denne mannen kan føle seg som 20 år yngre, han kan oppføre seg som 20 år yngre, men han kan aldri, i lovens øyne, bli det. Hvorfor ikke? Hvor er forskjellen?

Tror nok aldersgrenser er viktige altså. Den seksuelle lavalders-grensa, myndighetsalder osv. Vi hadde nok slitt der. Blant annet. 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg mener at en transe ser ut som en mann mens han sier at han skal kalles "hun" så er det jeg som har rett siden jeg mener hun ser ut som en han? Sexistisk uttalelse. Forsåvidt aldersfobisk også

Han så ut som en mann, var han transe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...