Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg skal veldig straks på jobbintervju og holder på å krepere av nervøsitet. Men jeg har et større problem, og det er at jeg sliter med å få tak i referanser. Hva gjør jeg hvis jeg ikke får tak i noen før jeg er på intervju? 

Anonymkode: 2e38e...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen du kan bruke som referanse? Om ikke tidligere arbeidsgivere, kanskje en gammel foreleser fra universitetet? En du jobber frivillig med? 

I verste fall kan du kanskje spørre enn venn om å late som... Jeg kjenner et par som har gjort dette og det gikk forsåvidt greit. Ikke noe jeg anbefaler da

Anonymkode: 66f2a...670

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen du kan bruke som referanse? Om ikke tidligere arbeidsgivere, kanskje en gammel foreleser fra universitetet? En du jobber frivillig med? 

I verste fall kan du kanskje spørre enn venn om å late som... Jeg kjenner et par som har gjort dette og det gikk forsåvidt greit. Ikke noe jeg anbefaler da

Anonymkode: 66f2a...670

Jeg har ikke mange å spørre, men prøver å få kontakt med noen... foreløpig ikke svar. De kan i verste fall være på lang ferie i utlandet... spørsmålet mitt er imidlertid ikke HVEM jeg kan spørre, men HVA jeg gjør om jeg ikke får noen potensiell arbeidsgiver kan kontakte. Skal jeg bare avlyse?? Eller hva? 

Anonymkode: 2e38e...3b6

Skrevet

Dersom du ikke får tak i noen, er det bare å møte opp og se hva som skjer. Det er mye bedre enn å ikke møte opp i det hele tatt.

Anonymkode: d922f...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...