AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Hjelp, jeg skal veldig straks på jobbintervju og holder på å krepere av nervøsitet. Men jeg har et større problem, og det er at jeg sliter med å få tak i referanser. Hva gjør jeg hvis jeg ikke får tak i noen før jeg er på intervju? Anonymkode: 2e38e...3b6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Er det ingen du kan bruke som referanse? Om ikke tidligere arbeidsgivere, kanskje en gammel foreleser fra universitetet? En du jobber frivillig med? I verste fall kan du kanskje spørre enn venn om å late som... Jeg kjenner et par som har gjort dette og det gikk forsåvidt greit. Ikke noe jeg anbefaler da Anonymkode: 66f2a...670
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen du kan bruke som referanse? Om ikke tidligere arbeidsgivere, kanskje en gammel foreleser fra universitetet? En du jobber frivillig med? I verste fall kan du kanskje spørre enn venn om å late som... Jeg kjenner et par som har gjort dette og det gikk forsåvidt greit. Ikke noe jeg anbefaler da Anonymkode: 66f2a...670 Jeg har ikke mange å spørre, men prøver å få kontakt med noen... foreløpig ikke svar. De kan i verste fall være på lang ferie i utlandet... spørsmålet mitt er imidlertid ikke HVEM jeg kan spørre, men HVA jeg gjør om jeg ikke får noen potensiell arbeidsgiver kan kontakte. Skal jeg bare avlyse?? Eller hva? Anonymkode: 2e38e...3b6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Dersom du ikke får tak i noen, er det bare å møte opp og se hva som skjer. Det er mye bedre enn å ikke møte opp i det hele tatt. Anonymkode: d922f...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå