AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 fikk et brev i posten fra politiet som sto "De underrettes om at for deres vedkommende er forholdet henlagt etter bevisets stilling" Jeg og flere kollegaer ble mistenkt for tyveri på jobb. Siden vi var på jobb når dette skjedde. Hva betyr dette? Er saken henlagt og jeg er ikke en mistenkt lenger? Anonymkode: cd413...d58
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Jepp. De har ikke noen bevis å gå etter, så da går de heller ikke videre med det Anonymkode: 3b798...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: fikk et brev i posten fra politiet som sto "De underrettes om at for deres vedkommende er forholdet henlagt etter bevisets stilling" Jeg og flere kollegaer ble mistenkt for tyveri på jobb. Siden vi var på jobb når dette skjedde. Hva betyr dette? Er saken henlagt og jeg er ikke en mistenkt lenger? Anonymkode: cd413...d58 Det betyr at de verken kan bevise eller motbevise at du er skyldig eller uskyldig, og at sken ikke blir videre etterforsket. Henlagt etter bevisets stilling er den minst gunstige henleggelsesmåten. Henlagt som; intet straffbart forhold, er langt mer gunstig for drn mistenkte. Anonymkode: 5e8e7...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå