Gå til innhold

Hvor mye ansvar er egentlig en innekatt? Vil jeg takle det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Svigermor skrev:

Hva slags rase er det som ikke egner seg til å være ute? Alle katter trives da best med å kunne gå ut.

Nakenkatter feks. 

Anonymkode: 9a2db...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.12.2018 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Tusen takk for tips begge to. Jeg visste faktisk ikke at klørne kanskje må klippes. Jeg skal prøve å gjøre miljøet inne så spennende som mulig for den. Tursele er også bestilt slik at jeg kan ta han ut på turer. 

Anonymkode: 019f8...b5e

Jeg har flere innekatter og fikk beskjed om at det var dyremishandling om jeg ikke steriliserte dem iom de ikke får gitt etter for lysten og parret seg slik som utekatter . Jeg skulle sterilisere de uansett, men du bør forhøre deg med dyrlege/forhandler om dette stemmer. 

Anonymkode: 9b977...b61

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere innekatter og fikk beskjed om at det var dyremishandling om jeg ikke steriliserte dem iom de ikke får gitt etter for lysten og parret seg slik som utekatter . Jeg skulle sterilisere de uansett, men du bør forhøre deg med dyrlege/forhandler om dette stemmer. 

Anonymkode: 9b977...b61

Men i alle dager. Utekatter skal da heller ikke gå rundt å parre seg, de skal selvfølgelig kastreres uansett, men spesielt dersom de er utekatter. Hvem i alle dager sa det der til deg? 

Anonymkode: a4a0b...54d

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nakenkatter feks. 

Anonymkode: 9a2db...d4d

De kan da være ute de og. De går vel inn hvis de fryser

Skrevet
16 minutter siden, Svigermor skrev:

De kan da være ute de og. De går vel inn hvis de fryser

Om en nakenkatt roter seg bort om vinteren, setter seg fast i et tre etc så vil den fryse ihjel i løpet av veldig kort tid. Hvorfor folk ønsker å rissikere det er meg underlig. 

Anonymkode: a4a0b...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...