Gå til innhold

Jeg kommer fra fremtiden. År 2100 Spør meg om hva som helst. AMA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare spør i vei

Anonymkode: dd738...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du sjekke Facebook-veggen min og eventuelt navngi de som skrev RIP da jeg daua?

Tenker å si fra ordentlig på forhånd.

Anonymkode: 10c5c...59b

• Liker 4
Skrevet

Har vi fått flyvende biler ?

Anonymkode: 6be10...d53

Skrevet

Lottotallene til vikinglotto i morgen? Greit å dele med mange, det blir vel fortsatt litt ekstra til jul. 

Anonymkode: ae929...b6b

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor har du kommet til 2018 hvis du egentlig er fra 2100? er det noe galt med fremtiden siden du dro?

hvordan er kosten til folk flest? Spiser alle like mye kjøtt?

er det kommet en kur på sykdommer som er uhelbredelig i 2018? 

Hva er synet på religion? 

Hvor mange mennesker er vi på jorda? Er det mer eller mindre fattigdom?

kan du nevne noen oppfinnelser i fremtiden som ikke er oppfunnet enda? 

• Liker 2
Skrevet

Venter folk fortsatt på at Nord Korea skal kollapse? 

Anonymkode: 3a426...f7b

• Liker 1
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Er du John Titor sin norske slektning?

Skrevet

Jeg vil bare si at grunnen til at jeg er her nå. Er fordi jeg jobber som sosialantropolog på Sandvika Met. Skriver bachelor om Kvinneguiden. Et postretro blikk på et metamodernistisk fenomen. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venter folk fortsatt på at Nord Korea skal kollapse? 

Anonymkode: 3a426...f7b

Nord- Korea kollapset i år 2028. Kim inngikk en avtale med Kina, og valgte deretter å gå av. Det er vanskelig å oppsummere kort hva som skjedde med Nord- Korea. Men for å være kort, det gikk greit. Noe turbulens mellom Nord og Sør Korea de første årene. Kineserne tok kontrollen over hele Asia, så det måtte Sør Korea innordne seg etter. Men nå går det bedre. Nord-Korea er kjent for å være det mest innovative provinsen i Kina. 

2 timer siden, Suppetuppe skrev:

Hvorfor har du kommet til 2018 hvis du egentlig er fra 2100? er det noe galt med fremtiden siden du dro?

hvordan er kosten til folk flest? Spiser alle like mye kjøtt?

er det kommet en kur på sykdommer som er uhelbredelig i 2018? 

Hva er synet på religion? 

Hvor mange mennesker er vi på jorda? Er det mer eller mindre fattigdom?

kan du nevne noen oppfinnelser i fremtiden som ikke er oppfunnet enda? 

Etter Veganerpartiet kom til makten 2043 Ble alt form for kjøtt forbudt. Vi spiser grønnsaker og bananer i veldig stor grad eller så lager vi det kunstig. Vanskelig å forklare. 

Vi har klart å skille kurium fra umulium og derfor er vanlig forkjølelse kurert. 

Vi tror på Profeten Kardashian og hennes skrifter pensum allerede fra første klasse.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Vanlig fyr said:

Er du John Titor sin norske slektning?

Godt spørsmål! Hvis det er tilfelle, hvilken verdenslinje er dette TS?

Anonymkode: 30386...f0c

Skrevet

Hvorfor kom du ikke før? 

• Liker 1
Skrevet

hva skjer med meg og han jeg avviste av hensyn til familien min? har blitt irritert på familien min for at jeg ikke fikk forelske meg i han ,emn har lyst å løsrive meg.

Anonymkode: 461bc...e6d

Skrevet
3 minutter siden, stan skrev:

Hvorfor kom du ikke før? 

Det kun noen få av oss som har lov til å kommunisere med mennesker fra fortiden. « de utvalgte « Det betyr vi som har eiendom på mer 50 mål og universitetsgrad. Evt betale 100 mill dollar. 

Jeg har nylig klart å bygge meg som investor samtidig som jeg ble ferdig med doktoravhandlingen. Kjøpte nylig en eiendom på 60 mål i Finnmark. Da fikk tilsendt en engangskode fra Sandvika Met

• Liker 1
Skrevet

Hvilken president kom etter Donald Trump i USA? Består EU?

Gjest theTitanic
Skrevet

Lever jeg?

Og hvordan er samfunnet? Har det blitt som i Hunger Games?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kun noen få av oss som har lov til å kommunisere med mennesker fra fortiden. « de utvalgte « Det betyr vi som har eiendom på mer 50 mål og universitetsgrad. Evt betale 100 mill dollar. 

Jeg har nylig klart å bygge meg som investor samtidig som jeg ble ferdig med doktoravhandlingen. Kjøpte nylig en eiendom på 60 mål i Finnmark. Da fikk tilsendt en engangskode fra Sandvika Met

50 mål er da ingenting. Ikke PhD innen areal skjønner vi🙂

Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

50 mål er da ingenting. Ikke PhD innen areal skjønner vi🙂

Skjønner hva du mener, men i min verden er 50 mål mye. Jeg kjøpte bare eiendommen for å tilfredsstille kravene. Kun 1% av verdens befolkning eier noe som helst. 

Skrevet
1 minutt siden, Markur skrev:

Skjønner hva du mener, men i min verden er 50 mål mye. Jeg kjøpte bare eiendommen for å tilfredsstille kravene. Kun 1% av verdens befolkning eier noe som helst. 

Hvordan kan det være mye? Kan man reise i tid er vel alle tiders arealer og ressurser tilgjengelige. 

Skrevet
4 minutter siden, Markur said:

Da vet vi hvem ts er. :)

Anonymkode: eeb8f...8df

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, stan skrev:

Hvordan kan det være mye? Kan man reise i tid er vel alle tiders arealer og ressurser tilgjengelige. 

Det er sikkert strenge restriksjoner på hva tidsreisende får gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...