Gå til innhold

HM på nettet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere handlet endel HM på nettet. Men nå gir jeg opp..... siden er så treig og detter ut hele tiden. 

Flere som opplever dette?

Anonymkode: de712...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en del problemer tidligere i år, men de siste månedene har de vært ganske raske og siden har fungert som den skal. Jeg bruker da pc, kanskje siden er litt mer buggy på mobil?

Anonymkode: 88eef...ec2

Skrevet

Ikke så treigt(bruker appen), men detter ut når jeg har vært der i 10-15 min. Sykt irriterende! Opplever ofte også at jeg skal legge til en vare, også går det ikke. Sikkert fordi varen er utsolgt, men er såååå irrriterende!

Skrevet

Jeg bruker appen, svært sjeldent problemer med den. 

Skrevet

Aldri merket noe til. Bruker nettbrett. Ikke app

Anonymkode: 0fba6...9f8

Skrevet

Siden kan fint brukes, men jeg er så evig lei av at leveringstiden deres er så lang. Går heller i fysisk butikk og kjøper og ser ting som kun selges på nettet som tapt. Orker ikke å vente på at min størrelse kommer inn, vente evigheter på levering, og deretter returnere størrelsen som ikke passer

Anonymkode: efd9b...645

Skrevet

Opplever ikke at siden er treig, men handler så og si aldri der fordi alt blir så raskt utsolgt. Testet det nå, bare for å se, og som forventet: Første plagget jeg klikket på er utsolgt i alle andre størrelser enn 32. Og hvem bruker 32...? image.thumb.png.00a6ad24d8054943812d5581722145da.png

Anonymkode: 9d5d4...9fd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...