AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Har tidligere handlet endel HM på nettet. Men nå gir jeg opp..... siden er så treig og detter ut hele tiden. Flere som opplever dette? Anonymkode: de712...cbc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Hadde en del problemer tidligere i år, men de siste månedene har de vært ganske raske og siden har fungert som den skal. Jeg bruker da pc, kanskje siden er litt mer buggy på mobil? Anonymkode: 88eef...ec2
Blue Berry Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Ikke så treigt(bruker appen), men detter ut når jeg har vært der i 10-15 min. Sykt irriterende! Opplever ofte også at jeg skal legge til en vare, også går det ikke. Sikkert fordi varen er utsolgt, men er såååå irrriterende!
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Jeg bruker appen, svært sjeldent problemer med den.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Aldri merket noe til. Bruker nettbrett. Ikke app Anonymkode: 0fba6...9f8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Siden kan fint brukes, men jeg er så evig lei av at leveringstiden deres er så lang. Går heller i fysisk butikk og kjøper og ser ting som kun selges på nettet som tapt. Orker ikke å vente på at min størrelse kommer inn, vente evigheter på levering, og deretter returnere størrelsen som ikke passer Anonymkode: efd9b...645
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 Opplever ikke at siden er treig, men handler så og si aldri der fordi alt blir så raskt utsolgt. Testet det nå, bare for å se, og som forventet: Første plagget jeg klikket på er utsolgt i alle andre størrelser enn 32. Og hvem bruker 32...? Anonymkode: 9d5d4...9fd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå