MorTil2 Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Skal kjøpe mikrobølgeovn og kommer til å ha den stående på benken. Benken er laminat. Trenger jeg å ha noe under mikroen for å beskytte benkeplaten?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 eeeh, nei. Hvorfor skulle det være nødvendig. Mikro er laget for å stå direkte på, med mindre de er til å bygge inn. Anonymkode: 93330...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: eeeh, nei. Hvorfor skulle det være nødvendig. Mikro er laget for å stå direkte på, med mindre de er til å bygge inn. Anonymkode: 93330...8e2 Mulig for ikke å skrape opp underlaget...? Anonymkode: 18d1f...d6d
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Neida, det er ingen skarpe kanter etc under den. Den er designet for å stå på feks benk
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig for ikke å skrape opp underlaget...? Anonymkode: 18d1f...d6d Så du flytter på den hver gang du skal bruke den? Anonymkode: 93330...8e2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, MorTil2 skrev: Skal kjøpe mikrobølgeovn og kommer til å ha den stående på benken. Benken er laminat. Trenger jeg å ha noe under mikroen for å beskytte benkeplaten? Nei, absolutt ikke. Men pass på at du har litt mellomrom mellom ovnen og veggene bak, samt på siden. Ellers kan det bli stygge emrker. Anbefaler en slik ovn: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/mikrobolgeovn/MAX34FW/whirlpool-mikrobolgeovn-max34fw Tar liten plass og er effektiv i arbeid. Anonymkode: 349f2...5ec 1
MorTil2 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2018 Riktig! Det er ikke mikroen jeg bekymrer meg for,men benkeplaten.
MorTil2 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, MorTil2 skrev: Riktig! Det er ikke mikroen jeg bekymrer meg for,men benkeplaten. Denne kom litt for sent ifh til den jeg svarte på. Kanskje noe møbelfilt under beina. Jeg regner med å trekke den frem innimellom for å rengjøre bak.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, MorTil2 skrev: Denne kom litt for sent ifh til den jeg svarte på. Kanskje noe møbelfilt under beina. Jeg regner med å trekke den frem innimellom for å rengjøre bak. Elektriske produkter skal aldri påføres møbelknotter i filt eller skum det kan være brannfarlig. Alle mikroer beregnet for benkeplassering har egne (silkon?) knotter under for å beskytte underlaget. TS bør ta seg en tur i butikken og forhøre seg med en selger dersom hun er så bekymret for benkeplaten at hun ikke tørr å bruke kjøkkenet. Anonymkode: 349f2...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå