blomaden Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Er det noen som har prøvd ut vektklubb.no og vil dele sine erfaringer? Er den bra, og funket den for deg?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har prøvd. Var dog ganske normalvektig men ville ned 5 kg. Syns det fungerte bra, fikk god oversikt over hva man putter i munnen og gode redskap for å klare målet Anonymkode: 8378d...855
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Jeg fikk meg ganske mange aha-opplevelser da jeg meldte meg inn der. Husker jeg ble helt sjokkert over hvor mange kalorier det var i et pizzastykke, et kakestykke, eller noen biter twist for den saks skyld. Du fikk se veldig svart på hvitt hva sånne "uskyldige" smakebiter kunne gjøre med kaloriregnskapet. Etter en stund gikk det sport i det å veie og loggføre maten, og det hadde super effekt på vekta. Ulempen er at man etter hvert blir lei av å loggføre alt og da er det fort at det sklir ut igjen. Men for meg som var 7-8 kg "kosetjukk" og ikke skjønte hvorfor, var det veldig bra å få en reality check på kostholdet mitt. Inntil da hadde jeg trodd at jeg hadde "lav forbrenning", noe som bare var tull. Anonymkode: 684db...cba 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå