evelynn Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Finnes det lucia lys/lykt/en-sånn-med-batteri-som-barna-bruker-i-barnehager som har en knapp og kan slås av og på? Sjekket i clasolhson og nille og fikk vite at de har aldri hørt om sånne, de har bare sånne uten knapp og hvis du vil slå den av så mp du fjerne batteri. Jeg husker at jeg ville kjøpe en sånn med knapp i fjor og to år siden, men fant ikke. Har dere hørt eller sett en sånn med knapp?
Belima Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Sjekket litt tidligere, men finner bare de en kan snu eller ta ut batteriet av jeg også.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Tror jeg har sett det i noen nettbutikker, jollyroom feks. Hvis du bestiller snart så er det nok fremme før Lucia Anonymkode: c2654...3d9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 6 timer siden, evelynn skrev: Finnes det lucia lys/lykt/en-sånn-med-batteri-som-barna-bruker-i-barnehager som har en knapp og kan slås av og på? Sjekket i clasolhson og nille og fikk vite at de har aldri hørt om sånne, de har bare sånne uten knapp og hvis du vil slå den av så mp du fjerne batteri. Jeg husker at jeg ville kjøpe en sånn med knapp i fjor og to år siden, men fant ikke. Har dere hørt eller sett en sånn med knapp? Lampehuset hadde lys forleden dag. Men av/påknapp undersøkte jeg ikke om den hadde. Alternatuvet er en lommelykt inni en hvit sokk. Anonymkode: f4a73...4e2 2
Eneri Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Hvis det er slikt som ser ut som kun ett 'stearinlys' (altså ikke krone m lys) så mener jeg de har det både på Nille og Europris. Pleide kjøpe slike til mine barn, mens de var små. Tok iallefall aldri ut batteri for å slå av. MULIG det ikke var knapp, at vi bare vred litt på pæra på toppen for å slå av og på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå