Gå til innhold

Lucia lys med en knapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det lucia lys/lykt/en-sånn-med-batteri-som-barna-bruker-i-barnehager som har en knapp og kan slås av og på?

Sjekket i clasolhson og nille og fikk vite at de har aldri hørt om sånne, de har bare sånne uten knapp og hvis du vil slå den av så mp du fjerne batteri. Jeg husker at jeg ville kjøpe en sånn med knapp i fjor og to år siden, men fant ikke.

Har dere hørt eller sett en sånn med knapp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket litt tidligere, men finner bare de en kan snu eller ta ut batteriet av jeg også.

Skrevet

Tror jeg har sett det i noen nettbutikker, jollyroom feks. Hvis du bestiller snart så er det nok fremme før Lucia :)

Anonymkode: c2654...3d9

Skrevet
6 timer siden, evelynn skrev:

Finnes det lucia lys/lykt/en-sånn-med-batteri-som-barna-bruker-i-barnehager som har en knapp og kan slås av og på?

Sjekket i clasolhson og nille og fikk vite at de har aldri hørt om sånne, de har bare sånne uten knapp og hvis du vil slå den av så mp du fjerne batteri. Jeg husker at jeg ville kjøpe en sånn med knapp i fjor og to år siden, men fant ikke.

Har dere hørt eller sett en sånn med knapp?

Lampehuset hadde lys forleden dag. Men av/påknapp undersøkte jeg ikke om den hadde. 

Alternatuvet er en lommelykt inni en hvit sokk. 

Anonymkode: f4a73...4e2

• Liker 2
Skrevet

Hvis det  er slikt som ser ut som kun ett 'stearinlys' (altså ikke krone m lys) så mener jeg de har det både på Nille og Europris. Pleide kjøpe slike til mine barn, mens de var små. 

Tok iallefall aldri ut batteri for å slå av. MULIG det ikke var knapp, at vi bare vred litt på pæra på toppen for å slå av og på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...