Gå til innhold

Hvorfor skal alltid gutter være veldig på, så trekke seg bort igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg starte med at jeg for en mnd tid siden begynte å prate med en mann på nettet. Han er litt i "media", en slags c-kjendis. Ikke mer enn det. Det er noe jeg ikke er opphengt i, han kunne likså godt vært foruten den statusen. 

Han rettet plutselig fokus mot meg, selv med alle følgere og forespørsler fra andre damer som er ville etter han. I begynnelsen virket det til at jeg var kjempe viktig for han, han følte seg heldig som kunne få prate med ei så nydelig jente, så han. Vi bor mot Vestlandet begge to, et godt stykke fra hverandre. Da jeg la ut bilder av meg, på my story og insta, så kommenterte han alltid. Jeg fikk god morgen meld fra han, han skrev også plutselig på mld at jeg var i tankene hans hele tiden. 

Nå for 3 dager siden begynte han plutselig å bli stille, helt uten grunn. Jeg har erfart såå mange ganger at gutter er på i begynnelsen, så trekker de seg bort. Er det fordi de vil ha ei de "ikke kan få"? Har jeg vært for pågående? 

Om dere menn kan svare så er det det beste. Ellers håper jeg på svar fra andre som opplever det samme. Og vær så grei å ikke sprøyt ut med frekke ting som at han bruker deg, han drøyer i deg osv... Jeg har ikke møtt han enda, så er ikke pga det (heldigvis). 

Jeg er nok litt bekreftelsessyk og når jeg først har fått en god kjemi med en mann, så slipper jeg ikke med ei gang. 

Litt små betuttet er jeg nå... det var vel det med han, tenker jeg. 

Anonymkode: cfc6f...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt for pågående?🤔

Skrevet
38 minutter siden, O.G. skrev:

Det er noe de gjør for å få en hektet.

Hvorfor vil han ha meg hektet da? 

Betyr vel noe for han siden han vil ha meg hektet? Hadde jeg ville hatt en person l å bli hektet på meg, så skulle jeg hvertfall vært interessert i den personen. 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, O.G. skrev:

Ding ding ding ding jackpot!

Når de vil hekte deg, er det fordi de vil at du skal bli besatt og avhengig av dem.du sier selv du er litt bekreftelsessyk, det kan han lukte, og ved å gjøre deg avhengig sv bekreftelse og oppmerksomhet, og så ta der fra deg, og tilfeldigvis nå og da gi deg det igjen, har han fått det han vil ha, en som er avhengig av han.

Det er bare feige drittsekker som gjør sånn, de er ikke i stand til å inngå nære, oppriktige relasjoner, dette varm/kald spillet er det nærmeste de kommer å være nær noen. Blokk og slett ham!!

Anonymkode: b8af6...989

• Liker 3
Skrevet

De er interessert i begynnelsen og så finner de ut at det likevel ikke holder mål/dealbreaker el. Jeg gjorde det samme da jeg datet. Noen gjør det selvsagt for å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 6ea2d...b2c

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, O.G. skrev:

Eller for å få seg et ligg

Hilsen mann (ex-gutt)

Anonymkode: cb70a...6b2

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ding ding ding ding jackpot!

Når de vil hekte deg, er det fordi de vil at du skal bli besatt og avhengig av dem.du sier selv du er litt bekreftelsessyk, det kan han lukte, og ved å gjøre deg avhengig sv bekreftelse og oppmerksomhet, og så ta der fra deg, og tilfeldigvis nå og da gi deg det igjen, har han fått det han vil ha, en som er avhengig av han.

Det er bare feige drittsekker som gjør sånn, de er ikke i stand til å inngå nære, oppriktige relasjoner, dette varm/kald spillet er det nærmeste de kommer å være nær noen. Blokk og slett ham!!

Anonymkode: b8af6...989

Så hva skal jeg gjøre nå for å få eg inni tankene hans igjen da? 

Tipper at han snart tenker, oi - nå var det lenge siden jeg hadde fått en Snap av henne. 

Skrevet

Og hva er poenget hans med å plutselig ikke snappe til meg på en dag?? Forstår bare ikke tanken rundt det. Vi har jo ikke truffet hverandre, så spenninga burde jo være oppe. Enda... 

Skrevet

Ehm hvorfor gidder du å bruke tid på en slik gutt ? Run. Vedder på at det er en førsteklasses horebukk.

Anonymkode: 8615e...7f5

• Liker 3
Skrevet

En som holder på slik, bryr seg i hvert fall ikke om deg, og gjør det samme med titalls andre jenter :) 

Anonymkode: 8615e...7f5

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er poenget hans med å plutselig ikke snappe til meg på en dag?? Forstår bare ikke tanken rundt det. Vi har jo ikke truffet hverandre, så spenninga burde jo være oppe. Enda... 

Du er ikke helt i balanse, sånn mentalt. 

Hvorfor har ikke du sendt melding? Alt du skriver viser hvor selvsentrert du er. Søk hjelp. 

Skrevet

Typisk for menn som er ute etter sex og finner ut av at for å oppnå det vil det ta lenger tid enn forventet så de går over til en annen jente.

Menn som kun er ute etter sex vil late som de er interesserte for å få hva de er ute etter. Får de det de vil ha stikker dem. Kalles pump and dump.

• Liker 1
Skrevet

Dere bor langt unna hverandre. Det er nok til å trekke seg. Kanskje han ønsket å møtes, men når det tiden gikk så trakk han seg heller unna. Jeg hadde ikke giddet å skrive mer enn en dag eller to med en fyr før vi møtes. Å bruke lenger tid enn det er bortkastet. 

Anonymkode: fe2f6...a0f

Skrevet

Siden du følger han på sosiale medier, klarer du å se om han liker eller kommenterer noen andre? Når jeg har opplevd sånn oppførsel fra en mann som har de som regel funnet seg en annen. 

Anonymkode: 3c459...c1c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du følger han på sosiale medier, klarer du å se om han liker eller kommenterer noen andre? Når jeg har opplevd sånn oppførsel fra en mann som har de som regel funnet seg en annen. 

Anonymkode: 3c459...c1c

Ja, merker han liker flere dame bilder. Samtidig gir han meg kyss tegn, ønsket idag igjen å ha meg der. Han virker troverdig, men jeg vet ikke... 

Det som var merkelig var at forrige uke var han sykt på, denne uka ikke. 

Han liker fortsatt bildene av meg. 

Avstanden er jo stor, men han har ville møtes uansett. Hva er sjansen for å møte han tro?!🤨

Skrevet

Noen kan være veldig på når de har tid/kjeder seg og bruke store ord uten at det stikker så dypt. Da skal det ikke mye til å distrahere, noen andre damer kanskje, eller bare travle dager.

Du må ha litt sunn skepsis til sånne, når man ikke har møttes en gang så blir det veldig overfladisk og flyktig og "følelsene" deres kan forsvinne like fort som det kom.

• Liker 2
Skrevet

Dump han

Anonymkode: f8e77...9c4

Skrevet

Fordi de hadde helt fraværende fedre og lunkne mødre? Svaret ligger som regel i barndommen. 

Skrevet

De prøver å hekte deg med "phus/phul" teknikker, samtidig så er det gjerne lovebombing&smiger.

Røde flagg. 

I slike relasjoner tar jeg alltid 5 skritt tilbake, resultatet har vært det samme, de blir mer "på".

Anonymkode: 90eb3...ca3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...