Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos venninne mi og sov over på sofaen. La mobilen på ladning rett bredved meg å våknade av at hun satt å fiklet med mob min! Vært helt sjokkert og jeg så tydeligt at hun var inne på mine sms, fordi hun satt i en stol nære der jeg sov. Spurte hvorfor hun snoket i mob min, fikk til svar at hun bare skulle se og sen gikk hun gikk bare å la seg som om inget hade skjedd. Skal tillegge at hun generelt er veldigt nysgjerrig og opptatt av alt som foregår i livet mitt og vi har hatt en del konflikter som jeg prøvet legge bak meg. Jeg føler at hun har gått altfor langt nå. Hvordan hade dere reagert på dette ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke noen form for lås på mobilen? Kode eller mønster? 

Anonymkode: 08510...24b

• Liker 7
Skrevet

Aner ikke hvordan jeg ville reagert, men ha en vanskeligere kode på mobilen/evt. skru den av. 

Anonymkode: 51f90...b3c

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på å ha kode dumt nok, men skal ordne det nå. Uansett så er det feil gjort av henne synes jeg

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Skrevet

Wow, skrivefeil fra start til slutt. 

Anonymkode: b1322...e3e

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Monina skrev:

Jeg var på besøk hos venninne mi og sov over på sofaen. La mobilen på ladning rett bredved meg å våknade av at hun satt å fiklet med mob min! Vært helt sjokkert og jeg så tydeligt at hun var inne på mine sms, fordi hun satt i en stol nære der jeg sov. Spurte hvorfor hun snoket i mob min, fikk til svar at hun bare skulle se og sen gikk hun gikk bare å la seg som om inget hade skjedd. Skal tillegge at hun generelt er veldigt nysgjerrig og opptatt av alt som foregår i livet mitt og vi har hatt en del konflikter som jeg prøvet legge bak meg. Jeg føler at hun har gått altfor langt nå. Hvordan hade dere reagert på dette ? 

Jeg ville kuttet henne ut som venninne.

Skrevet

Uakseptabel oppførsel av din venninne.Dersom hun ikke forstår at dette er uakseptabelt og ber om unnskyldning,kutt henne ut.

• Liker 6
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mer ut som svensk-norsk for meg (med skrivefeil her og der). Ikke at svensk-norsk er et godkjent skriftspråk, men...

Uansett - venninnen din gikk langt over streken, TS! Hadde kuttet henne ut med mindre hun hadde en meget god unnskyldning og la seg helt paddeflat...

Anonymkode: 9429c...db5

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hadde dessverre ikke stolt på henne igjen, og da er det vært bedre for begge parter å slutte og omgås. 

Endret av Ulven
Skrevet

Venninna mi pleide å ta tlf min for å feks skifte sang osv eller andre ting og jeg ga klar beskjed om at jeg ikke likte at hun bare tok tlf min (hun så tilfeldigvis koden på tlf min en gang) uten å spørre. Etter det sluttet hun. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Lite sen oppdatering, men forklaringen jeg fikk av henne var at mobilen datt i gulvet..ehhh, den forklaringen holder ikke. Hvorfor da sitte å scrolle på mine sms i mobilen etterpå liksom..har ikke fått noen unnskyldning og jeg føler at hun lyver. Har ikke lyst å umgås med henne lenger, føler at hun er veldigt ubehagelig og falsk.

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke ut som noen særlig god "venninne" da...                  

Anonymkode: 3f03a...887

• Liker 2
Skrevet
På 4.12.2018 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Hun skriver svorsk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt at venninnen min (eller hvem som helst) snoket på mobilen min. Sånt gjør man da ikke! :nei: Det er å gå langt over streken. Hadde krevd en unnskyldning og bedt henne om å ikke gjøre sånt igjen 

Få seg en kode på mobilen din

Anonymkode: 7535a...cb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller droppet henne da jeg ikke hadde klart å stole på henne mer.

Anonymkode: 7535a...cb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det telefoner uten automatisk skjermlås idag? Jøss. Trodde man måtte bruke kode på alle telefoner for å få åpnet skjermen jeg. Går ikke å deaktivere kode på min, ihvertfall. 

Anonymkode: bc966...d2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det telefoner uten automatisk skjermlås idag? Jøss. Trodde man måtte bruke kode på alle telefoner for å få åpnet skjermen jeg. Går ikke å deaktivere kode på min, ihvertfall. 

Det går an på iPhone i hvert fall, vet ikke hvordan det er med andre, men det burde jo være mulig.

Anonymkode: 69845...e76

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an på iPhone i hvert fall, vet ikke hvordan det er med andre, men det burde jo være mulig.

Anonymkode: 69845...e76

Jeg har iPhone, kan ikke se at det går å deaktivere kode på den. Men mulig jeg ikke har sett godt nok. Uansett en idiotisk ting å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en slik venninne. Hun gikk gjennom mobilen min for å ha kontroll på alt jeg foretok meg. Det ble verre og verre, og det var en lettelse å kutte henne ut som venninne.

Anonymkode: ea2c2...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...