Gjest Chouchou Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Hei alle bruder. Jeg har vaert "smugleser" lenge na og har fatt masse hjelp av dere til forskjellige ting. Tusen takk... Dette har det sikkert statt noe om för men kunne noen hjelpe meg med hvor lang svarfrist vi bör sette pa invitasjonen?
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Vi satte svarfrist til 1 måned før bryllupet - og en drøy måned etter at invitasjonene var sendt ut. K
kariannemor Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Vi hadde 6 uker svarfrister på invitasjonene, men alle visste om datoen nesten et år på forhånd... tror nok mellom 1 og 3 måneder før bryllupet er vanlig..
Gjest Chouchou Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Oj tusen takk for raske svar!! Vi gifter oss 30.Juli i utlandet og da tenkte vi kanskje det var best a sende ut inv. sa snart som mulig med svarfrist kanskje 1. Juni??
tommeline Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Gifter meg samme dato som du Vi har svarfrist 1.juni. Vi sendte ut invitasjonene for en stund siden siden det er i ferien. Har fått inn ganske mange svar.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Fikk innbydelse for omtrent to uker siden, bryllupet er 18. juni, svarfristen 17. mai (tipper at det er for at folk skal huske det ). Sendte svar i dag.
Minerva Grey Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Dersom du skal ha bryllup rundt fellesferien lønner det seg å sende ut invitasjoner så raskt som mulig - folk legger tidlig planer for ferien! Svarfrist er litt avhengig av dere selv - hvor tidlig må dere ha endelig antall gjester i forhold til catering/overnatting/transport og den slags? Vi gifter oss 14. mai og har satt 22. april som frist - 3 uker, noe flere av mine venninner også har brukt. Føler akkurat nå at fristen er litt 'lang' - er fryktelig utålmodig og frustrert på de som ikke har svart! I tillegg hadde det vært kjekt å vite i forhold til catering, drikkevarer osv.
Miori Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 Vi skal ha svarfrist 10 juli, og gifter oss 10 september... Greit synes jeg:)
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Vi har frist 6 uker før bryllupet.. Sender ut innbydelsene så fort de er ferdige(i løpet av april) og vi gifter oss 3.9
Gjest chouchou Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Tusen takk igjen. Dere er jammen flinke a svare. De fleste vet vel egentlig om datoen for bryllupet sa det gar sikkert greit. Na har vi alt klart bortsett fra teksten i innbydelsen og det var vanskeligere enn jeg trodde...Phu.. Vil gjerne ha noe enkelt og kort men vanskelig a formulere.Pluss at vi ma lage de pa 3 sprak... Ma forte oss ogsa for de ma til printing snart. Finnes det noe sted man kan fa ideer til tekst tror dere? (Skal bli medlem snart, har bare litt startproblemer...) :oops:
carina81 Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Det har vært flere tråder ang. dette temaet tidligere. Fant det ikke i farten, men er her inne et sted. Vi skriver dette: Velkommen til vårt bryllup Vi gifter oss i _____ kirke lørdag 3 september 2005 kl ____ Deretter inviterer vi til middag på ______________ Vi gleder oss til å dele dagen med dere! Med vennlig hilsen _____________
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå