sommerblomst Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 jeg hadde et innlegg om typen min som jeg trodde blottet seg for nabodama. Jeg fikk mange svar, og har i ettertid snakket med han. Problemet er at jeg kun fikk snakket med han på telefon. Jeg har i den senere tid oppdaget at han går inn på et siderom for å kle seg om morgenen. For noen dager siden, stod han og stønnet som om det snart ville gå for han. da jeg tittet inn på rommet hadde han full reisning. Da jeg tok dette opp ble han sint, og mente det var min fantasi som spilte meg et puss, og sier at har brukt siderommet en million ganger når han skulle kle seg. Vi har vært sammen i 3 år, og han har aldri benyttet dette rom i denne tiden. det virker som han blir sinna, fordi jeg traff et følsomt punkt, jeg vet ikke. Jeg har en vond følelse av at det kan være noe han ikke vil fortelle. Til dere som er blitt tatt på fersken, hvordan reagerer dere. Blir dere sinna, eller tilstår dere med en gang.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 De jeg har tatt "på fersken" har blitt sinte og nekta først.
Gjest SumoBryter Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Uuuh.... Ja jeg er enig. Min ex brukte å bli sint alltid når jeg konfronterte ham og spurte han om ting. Jeg forsto ikke det da, men han må jammen ha vært "busy" bak min rygg for å bli sint er typisk selvbeskyttelse slik at han kan ungå et vanskelig tema. Glad jeg ikke har fått noen kjønnsykdommer i hvertfall....
Gjest Lizzi Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Jeg synes det er alvorlig at han spiller ballen over på deg slik at du skal tvile på dine egne opplevelser. Det kan ende svært galt om det får utvikle seg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Angrep er det beste forsvar, sier det. Når min kjære vurderte å gå tilbake til eksen og jeg følte på meg at det kom til å skje, så brånektet han og ble sint når jeg spurte han om det. I ettertid burde jeg virkelig hørt på magefølelsen...
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 ja, det er en typisk måte å reagere på. Min ex ble også sint når jeg konfronterte han med fakta...og han nektet han også selv om det var andre ting han gjorde da, så var det like lett å gjennomskue... Først sint også nektet... sikre tegen på at jeg hadde rett i mine mistanker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå