Arkebakterien Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei, Jeg er i midten av 20årene, og har de fem siste årene bare brukt joggesko om vinteren. Nå har jeg begynt å se etter vintersko, fordi jeg innser det er trassig å fryse bare fordi jeg syns så mange vintersko ser så kjerring ut. Er det noen som har noen tips? Trenger helst et par som ser fine ut til bukse og skjørt, og som er behaglige å gå med.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jeg synes det ser vanvittig fjortiss ut med joggesko på snøføre, da går jeg heller for kjerring. Jeg bruker disse, som jeg er fornøyd med. Går mye på allslags føre og hæler og is er ikke noe særlig og trenger dype spor. Har støvletter med stiletthæl til festbruk og har også tidvis med andre sko i veska til innendørs bruk. https://www.footway.no/y0471-00-00-black-01.html Anonymkode: 15b94...10f 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har kjøpt forede chelsea-boots. De er nette og ser ikke ut som typiske vintersko som du beskriver. Jeg tror du egentlig bare må oppsøke de skobutikkene som du har anledning til å gå i og prøve. Mye handler jo om hvordan de sitter på foten din. Anonymkode: 7da98...48e 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 6 timer siden, Arkebakterien skrev: Hei, Jeg er i midten av 20årene, og har de fem siste årene bare brukt joggesko om vinteren. Nå har jeg begynt å se etter vintersko, fordi jeg innser det er trassig å fryse bare fordi jeg syns så mange vintersko ser så kjerring ut. Er det noen som har noen tips? Trenger helst et par som ser fine ut til bukse og skjørt, og som er behaglige å gå med. Det er da så mye kule vintersko å finne, skjønner ikke helt at du bare finner kjerring-sko... Siden du liker å gå i joggesko liker du kanskje en litt sporty look, så hva med f.eks. Timberland? Disse bruker jeg både til bukser og til litt lange flagrende kjoler: https://www.footway.no/6in-premium-boot-black.html Anonymkode: 4f9d3...97a 1
Gjest Lily_88 Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Timberland. De ser ut som tømmerhogger sko,ikke kjerring i det hele tatt 😊
Arkebakterien Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er da så mye kule vintersko å finne, skjønner ikke helt at du bare finner kjerring-sko... Siden du liker å gå i joggesko liker du kanskje en litt sporty look, så hva med f.eks. Timberland? Disse bruker jeg både til bukser og til litt lange flagrende kjoler: https://www.footway.no/6in-premium-boot-black.html Anonymkode: 4f9d3...97a Aha, aldri sett de i svart før, brunt er uaktuelt, men disse var veldig innafor! Takk!
Arkebakterien Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2018 1 hour ago, INGNTNG said: Jeg kjøpte fra sneaky steve. Nå googla jeg de, og de er i kategorien "kjerring sko". Litt vel spisse foran, litt for feminint snitt. Men takk for at du ville hjelpe.
Arkebakterien Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det ser vanvittig fjortiss ut med joggesko på snøføre, da går jeg heller for kjerring. Jeg bruker disse, som jeg er fornøyd med. Går mye på allslags føre og hæler og is er ikke noe særlig og trenger dype spor. Har støvletter med stiletthæl til festbruk og har også tidvis med andre sko i veska til innendørs bruk. https://www.footway.no/y0471-00-00-black-01.html Anonymkode: 15b94...10f Ja, det er litt fjortiss kanskje, men husk at jeg prøver å finne sko! Og ja, ser du heller velger kjerringsko Men sålen på de så veldig bra ut.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #10 Skrevet 4. desember 2018 På XXL har de sko som ikke er kjerring, Anonymkode: 56e3e...165
Gjest INGNTNG Skrevet 4. desember 2018 #11 Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Arkebakterien skrev: Nå googla jeg de, og de er i kategorien "kjerring sko". Litt vel spisse foran, litt for feminint snitt. Men takk for at du ville hjelpe. Hva er det som ikke er kjerringsko da? Fjellsko? Moonboots?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 Jeg er selv tidlig i tjueårene og ser at nærmest samtlige av medstudentene mine går i sko som dette, inkludert meg selv Anonymkode: 2ffe1...b01 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #13 Skrevet 4. desember 2018 2 timer siden, Arkebakterien skrev: Ja, det er litt fjortiss kanskje, men husk at jeg prøver å finne sko! Og ja, ser du heller velger kjerringsko Men sålen på de så veldig bra ut. Selv om jeg kan styre meg for spenna på den skoen der må jeg bare få sagt at hvis du mener at chelsea-boots er kjerringsko, så er det dessverre du som har misforstått. Det er en klassiker. Klassikere signaliserer smak og kvalitet, og da blir det aldri kjerring. Anonymkode: 37753...d65 2
Gjest Tigress Skrevet 4. desember 2018 #14 Skrevet 4. desember 2018 Det er klart, dersom joggesko er standarden som gjeld for å ikkje vere kjerring, så vil jo alle skikkelege sko vere kjerring. 😕 Kva med eit par fora Doc Martens, då, dei er klassiske (og ganske interessante på glatt føre, skal ein leggje til), og i alle fall betre enn joggesko. Men dei er kanskje kjerring dei også.
Arkebakterien Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er selv tidlig i tjueårene og ser at nærmest samtlige av medstudentene mine går i sko som dette, inkludert meg selv Anonymkode: 2ffe1...b01 Disse er fine ja, men mener det er litt upraktisk med så høy hel, da jeg ofte går mye pr dag. Den andre er også fin, men er så sykt mange som har de nå.
Arkebakterien Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #16 Skrevet 4. desember 2018 5 hours ago, INGNTNG said: Hva er det som ikke er kjerringsko da? Fjellsko? Moonboots? Haha, jeg vet jo ikke, derfor jeg spør her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå