Olifant Skrevet 1. april 2005 #21 Skrevet 1. april 2005 Jeg har ikke begynt å tenke på innbydelser enda en gang, jeg. Må kanskje finne konkret dato først? Aldri for tidlig å begynneå eksperimentere vel?
Pasha Skrevet 2. april 2005 Forfatter #22 Skrevet 2. april 2005 du har rett der tomias.. tenkte at jeg skulle begynnne på "bryllupsboka mi"..eh vår snart også... skal bli en fin liten bok det..så får jeg komme meg på bibloteket å låne noen bøker om emnet også....
Martha Stewart Skrevet 2. april 2005 #23 Skrevet 2. april 2005 Selv har jeg hentet mye inspirasjon fra denne nettsiden. På Weddingchannel finnes også mange gode ideer til invitasjoner etc. (Du må muligens registrere deg for å kunne bruke siden). Hei. Ta en tur innom Norway Designs i Oslo - de holder til rett ved siden av Saga Kino. I papirgalleriet i kjelleren der har de flere digre permer med kort du kan få inspirasjon av. Jeg kan omtrent love deg at du blir inspirert der. Det er så mye å velge mellom og man får lyst til å lage omtrent alt! Og selv helt enkle ting kan bli utrolig flotte. Man kan stanse ut hjerter og andre figurer i butikken slik at det ikke trenger å være vanskelig i det hele tatt. Det kan jeg skrive under på! Vi har kjøpt alt av papir (3 typer) og konvolutter der. http://external-beauty.com/invitasjonforside.JPG Anyvold, hvor har du kjøpt de kunstige calla-liljene?? Føler at resultatet er mye mer OSS enn å ha sånne klippe-og-lime-invitasjoner, eller å bare gå til en bryllupsspesialist og få trykket opp det de har maler på. Er veldig fornøyd, håper gjestene liker det de får. For all del, jeg synes det er VELDIG mye pent som damene her på KG har laget. All ære til dere som gjør slikt! Jeg er bare ikke kreativ på den måten. Catzy Er vel ikke mindre kreativt å lage invitasjonene på den måten! Kan du bruke Photoshop, så vil jeg si at mulighetene er uendelige til å lage kreative og spesielle trykksaker. Min kjære laget en gang veldig flotte invitasjoner til et brudepar i Photoshop.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå