Pasha Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 hmmmm lurer på hvordan innbydelser jeg skal lage jeg.. ikke lett det der,, var å tittet i bok-handlen i stad-- men ble bare mer forivrret av det trur jeg.. er jo en stundt igjen da,,og trenger vel bare å lage rundt 8 stk.. men vansklig er det likevel,,, tips noen?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Det kjem forhåpentligvis nokre tips her etter den bryllups-invitasjons-konkurransen er avslutta då! Elles kan du jo kikke på ymse hobby-sider på nettet då.. Der kan du finne mykje inspirasjon. Eg er også frykteleg usikker på korleis invitasjonane våre skal vere, men eg skal no prøve å bidra med noko til den konkurransen, i alle fall! Håpar mange blir med!
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2005 eier ikke kreativit heller da.. sambo foreslå at jeg skulle spørre enten dama til broren min eller kona til broren hans..de er ganske flinke og kreative til det men det vil jeg ikke ikke... vil gjøre det selv jeg.. mitt bryllup men blir spennede å se hvordan det går da
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 eier ikke kreativit heller da.. sambo foreslå at jeg skulle spørre enten dama til broren min eller kona til broren hans..de er ganske flinke og kreative til det men det vil jeg ikke ikke... vil gjøre det selv jeg.. mitt bryllup men blir spennede å se hvordan det går da Det er myyyyyyykje fint du kan få til sjølv om du føler at du ikje er så kreativ! Treng ikkje vere så vanskeleg, veit du! Her finn du kanskje noko inspirasjon?? Eg forstår godt at du vil lage invitasjonane sjølv, er liksom litt stas det då! Lukke til!
tommeline Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Ta deg en tur i en hobbybutikk eller bokhandel med mye hobbyting. Her vil du sikkert kunne få ideer. Var det jeg gjorde, og resultatet ble ganske bra (jeg er i alle fall fornøyd).
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2005 Fin side veslo! fant ut at det er en butikk på strømmen som driver med scrapebøker og stempler (og sikkert papir og sånne dingser og) kan kanskje ta meg en tur dit,,,, ellers stikke innom en annen bokhandel og..(var ark jeg var på i stad) tiiter på siden til moses nå,,hennes innbydelser er jo bare superfine da!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Fin side veslo! fant ut at det er en butikk på strømmen som driver med scrapebøker og stempler (og sikkert papir og sånne dingser og) kan kanskje ta meg en tur dit,,,, ellers stikke innom en annen bokhandel og..(var ark jeg var på i stad) tiiter på siden til moses nå,,hennes innbydelser er jo bare superfine da! Kor ser du bilder av dei??? *nysgjerrig*
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2005 i dagboka hennes--- på side 3 (håper det er i orden at jeg gir dem ut moses) kjempefine!!
Pasha Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2005 ja ikke sant... skulle ønske jeg var så flink jeg
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Hei. Ta en tur innom Norway Designs i Oslo - de holder til rett ved siden av Saga Kino. I papirgalleriet i kjelleren der har de flere digre permer med kort du kan få inspirasjon av. Jeg kan omtrent love deg at du blir inspirert der. Det er så mye å velge mellom og man får lyst til å lage omtrent alt! Og selv helt enkle ting kan bli utrolig flotte. Man kan stanse ut hjerter og andre figurer i butikken slik at det ikke trenger å være vanskelig i det hele tatt. Lykke til! Hilsen en 2004-brud som koste meg så mye med invitasjonslagingen at jeg nå har fått kortlaging som hobby...
Pasha Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2005 da trur jeg at jeg tar meg en tur til oslo en dag jeg, og stikker innom de.... høres i allefall veldig inspirerende ut
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Bra eksempler her synes jeg! http://www.kortshop.com/index.php?cPath=21_24
anyvold Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Moses sine var jo rå-flotte! Våre er mye enklere... http://external-beauty.com/invitasjonforside.JPG Du kan få se innsiden også, bare send meg en pm... (Er så mye infor der vet du..)
Annie78 Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Jeg overlot mesteparten av den jobben til min kjære...selv om jeg selvsagt godkjente det han drev med. Har brukt Adobe fotoshop, og de ble veldig fine!! Et godt råd er at det er greit å bruke tid på å klippe, lime, tre perler osv. på ett eller to kort, men husk at du skal gjøre det samme på ALLE invitasjonene. Vi hadde ca. 50-60 invitasjoner, så jeg ville ha det enkelt, men fint og personlig. :-)
Olifant Skrevet 31. mars 2005 #16 Skrevet 31. mars 2005 Jeg gleder meg til å klippe og lime jeg! Men har veeeeldig god tid da. Setter nok i gang i løpet ev et par uker, og er lovet hjelp fra et par venninner. Blir nok en effektif assembly-line... får bare passe på at de ikke får for mye vin tidlig...
Pasha Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2005 takk for hjelpen alle sammen.. hjelper godt på kreativiten dette her
Catzy Skrevet 1. april 2005 #18 Skrevet 1. april 2005 Etter ca 30 timer med Photoshop og et par timer med fotografering, så er invitasjonene våre nå endelig ferdige! Jeg er ikke no sånn klippe-og-lime-menneske, så jeg hadde ikke lyst til å lage 60 håndlagde invitasjoner som kom til å ta mye mer tid enn sikkert beregnet. (Til mammas store sorg, hun hadde sett for seg en helg med meg og lillesøster og saks og silkebånd.) Anyway, jeg og sambo fikk en venninne til å ta tøffe bilder av oss. Så laget jeg et nytt bilde i Photoshop, med et av fotografiene og en del andre effekter. Vi fikk trykket det på superfancy papir hos en venn som jobber i farens trykkeri. Og nå ligger de og bare venter på å bli frankert og sendt i morgen. Føler at resultatet er mye mer OSS enn å ha sånne klippe-og-lime-invitasjoner, eller å bare gå til en bryllupsspesialist og få trykket opp det de har maler på. Er veldig fornøyd, håper gjestene liker det de får. For all del, jeg synes det er VELDIG mye pent som damene her på KG har laget. All ære til dere som gjør slikt! Jeg er bare ikke kreativ på den måten. Catzy
Bokalven Skrevet 1. april 2005 #20 Skrevet 1. april 2005 Jeg har ikke begynt å tenke på innbydelser enda en gang, jeg. Må kanskje finne konkret dato først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå