Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig å ha se når vi har vært sammen i 6 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett bilde i hode om at vi skullee holdt på som kaniner men sånn er det ikke.Vi har sex sånn ca hver andre eller tredje dag.Jeg føler han jeg er sammen med ikke tenner så mye på meg.Ogjegfår litt vonde følelser.Stresserjegfor mye med de sex greiene? Hva er vanlig? Vier over40 hvis det har noe å si.

Anonymkode: 06600...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hver andre-tredje dag er ganske mye jeg da :) Hilsen ei i langvarig forhold, men i 20-årene. 

Anonymkode: e1e9b...75e

• Liker 1
Skrevet

Vi har vel også sex annenhver/hver tredje dag sånn generelt, noen ganger mer og noen ganger mindre alt ettersom hva som skjer i livet. Har vært sammen i 8 mnd. Synes det er helt fint sånn :) 

Anonymkode: 6603e...744

Skrevet

Er 28 k, klarer meg fint med 2 ganger i mnd om jeg fikk bestemme. Men gubben vil gjerne ha 4-5 ganger i uka

Anonymkode: 11154...c39

Skrevet

Vi er 24 og snart 30. Har sex hver dag, ofte 2 ganger også 😊 

Skrevet

Har det blitt sjeldnere enn det var helt i starten, da?

Og ser dere hverandre hver dag?

Anonymkode: 8334c...640

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett bilde i hode om at vi skullee holdt på som kaniner men sånn er det ikke.Vi har sex sånn ca hver andre eller tredje dag.Jeg føler han jeg er sammen med ikke tenner så mye på meg.Ogjegfår litt vonde følelser.Stresserjegfor mye med de sex greiene? Hva er vanlig? Vier over40 hvis det har noe å si.

Anonymkode: 06600...345

Du er jo drømmedama til 99% av mennene. Hva feiler det menn som sier nei til sex?

Skrevet

Første året hadde vi sex 1-5 ganger om dagen, men stort sett 3 ganger. Nå etter 2 år har vi sex 4-5 ganger i uken, noen ganger 2 ganger om dagen. Sexen har blitt heftigere nå enn den var, og varer også lengre, så da må i alle fall jeg ha litt pause resten av dagen 😄 

Jeg er over 40, han tett på 40. 

Hva som er normalt varierer vel fra par til par. 

Anonymkode: ce572...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...