AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Han er ikke muslim. Er det flere som ikke håndhilser på kvinner? Ble helt paff jeg... rakte fram hånda for å presentere meg, han rakte fram hånda, men vendte håndbaken mot min hånd og sa så navnet sitt. Anonymkode: 4b5df...feb
Chablis Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Hvordan vet du det er fordi du er kvinne? Det finnes mange mennesker som har bakteriefobi og ikke håndhilser på noen, Howie Mandel er en kjent talsmann for dette. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Jeg håndhilser ikke på menn . Hater egentlig å håndhilse på alle, uansett om det er mann eller kvinne. Jeg takler ikke. Er kvinne selv. Anonymkode: ed610...562 1
FrankDrebin Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Det er nok bare helt alminnelig uhøflighet som står bak. 2
beige Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 9 minutter siden, Elektra skrev: Hvordan vet du det er fordi du er kvinne? Det finnes mange mennesker som har bakteriefobi og ikke håndhilser på noen, Howie Mandel er en kjent talsmann for dette. Nei, det vet jeg jo ikke.. bakteriefobi da sikkert😂 1
beige Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Men uansett.. er det flere enn muslimer som ikke håndhilser på kvinner pga religion?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Hvilket land er han fra da?Det at han er en utenlandsk mann og vil ikke håndhilse trenger ikke å ha noe med religion eller kultur å gjøre. Det er fult mulig at det er et individuelt særpreg. Anonymkode: f538d...060
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 Mulig han har angst og har svette hender. Bare en teori
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #9 Skrevet 3. desember 2018 Hvis det er bakteriefobi er han ihvertfall en ideell leietaker, da er det ihvertfall rent der. Ikke la en så liten greie som håndhilsing komme i veien. Dessverre er det veldig mange mennesker som nå skal tviholde på håndhilsingen og bli dypt krenka, fordidet har vært et tema i media.. Anonymkode: ed610...562
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Hadde ikke leid ut til ham. Møter han meg ikke med mer respekt enn dette, kan han bare ha det så godt. Anonymkode: 8efed...57b 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Hadde ikke leid ut til ham! Anonymkode: 5659b...0ea
Chablis Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er bakteriefobi er han ihvertfall en ideell leietaker, da er det ihvertfall rent der. Ikke la en så liten greie som håndhilsing komme i veien. Dessverre er det veldig mange mennesker som nå skal tviholde på håndhilsingen og bli dypt krenka, fordidet har vært et tema i media.. Anonymkode: ed610...562 Enig her. Dersom alt annet er greit så hadde jeg ikke latt håndhilsen komme i veien for et leieforhold. Dersom det er av manglende respekt så hadde du merket det på andre måter i tillegg
superwoman123 Skrevet 4. desember 2018 #13 Skrevet 4. desember 2018 ikke la en håndhilse komme i veien for hele leieavtalen. Det viktigste du burde tenke på er leieavtalen din og du får en økonomisk fordel ved å leie ut til vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #14 Skrevet 4. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke leid ut til ham. Møter han meg ikke med mer respekt enn dette, kan han bare ha det så godt. Anonymkode: 8efed...57b Nei, folk med bakteriefobi trenger jo ikke et sted å bo, og trolig ville de vel holdt det rent i det minste? Handler neppe om respekt, men om sykdom. Anonymkode: 45b49...3b0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #15 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har bakterirfobi og misliker å hilse på folk, men jeg gjør det for høflighetensskyld. Anonymkode: d19ed...45f
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2018 #16 Skrevet 4. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke muslim. Er det flere som ikke håndhilser på kvinner? Ble helt paff jeg... rakte fram hånda for å presentere meg, han rakte fram hånda, men vendte håndbaken mot min hånd og sa så navnet sitt. Anonymkode: 4b5df...feb Møtt en sånn jeg også, en eldre mann, alt på stell. Men han nekter å ta folk i hånda. Både menn og kvinner. Han sa det var fordi han følte seg bundet til alt han sa, hvis han tok noen i hånda. Alt ble for alvorlig ved håndtrykk og det ville han ikke ha noe av. For ingen skulle komme å si at han hadde lovet noe og i hvert fall ikke beseglet det med et håndtrykk. I ettertid forsto jeg hvorfor, han var en kødd som lurte alt og alle. Slem mot kona også, enda han fremsto som den skjønneste gamle mannen på jord.
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2018 #17 Skrevet 4. desember 2018 7 timer siden, ordinarygirl skrev: Men uansett.. er det flere enn muslimer som ikke håndhilser på kvinner pga religion? Jeg har til gode å møte en muslim som ikke håndhilser, mens jeg har møtt en norsk mann som konsekvent ikke tar noen i hånda. Han unnskyldte seg med at han følte alt ble så seriøst etter et håndtrykk, og det ville han ikke. Ikke engang for å presentere seg..
Pipaluk Skrevet 4. desember 2018 #18 Skrevet 4. desember 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke muslim. Er det flere som ikke håndhilser på kvinner? Ble helt paff jeg... rakte fram hånda for å presentere meg, han rakte fram hånda, men vendte håndbaken mot min hånd og sa så navnet sitt. Anonymkode: 4b5df...feb Er du sikker på at han har en normaltfungerende hånd? Jeg husker at det var en fyr som kviet seg for å håndhilse. Syntes det var litt rart helt til jeg forsto at hånden var deformert. Han hadde bare to fingre på hånda. Sikkert hatt mange komplekser pga det
beige Skrevet 4. desember 2018 #19 Skrevet 4. desember 2018 2 timer siden, Pipaluk skrev: Er du sikker på at han har en normaltfungerende hånd? Jeg husker at det var en fyr som kviet seg for å håndhilse. Syntes det var litt rart helt til jeg forsto at hånden var deformert. Han hadde bare to fingre på hånda. Sikkert hatt mange komplekser pga det Ja, det er godt mulig. Han kommer fra et afrikansk land. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå