Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 er det vanlig at gutter runker på do?? (ok, det har de fleste sikkert gjort, men altså er det VANLIG, noe som skjer omtrent daglig?)
Gjest GreenSky Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Det gjør de sikkert. Eller i kantina etter kontortid. Kom i alle fall overraskende på en fyr som runket i kantina på vaktrunde en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Kom i alle fall overraskende på en fyr som runket i kantina på vaktrunde en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Dersom man lukker øya er det vel det samme hvor man er
Gjest GreenSky Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Dersom man lukker øya er det vel det samme hvor man er Pøh, det blir liksom ikke helt det samme når en vet at en befinner seg i leiligheten til mormor.
Lestat Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 er det vanlig at gutter runker på do?? (ok' date=' det har de fleste sikkert gjort, men altså er det VANLIG, noe som skjer omtrent daglig?)[/quote'] Jepp, og det som er sikkelig frustrende er når man skal dit i annet ærend, men ender opp med å ta seg en ronk for man er jo tross alt på do..... Skjer meg omtrent hver dag det, men har heldigvis utviklet litt av en partyblære med årene, og pisse kan man jo tross alt gjøre bak et hushjøre...
Tekumseeh Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Når man er i puberteten, og hormonene driver en til vanvidd, er det vel ganske vanlig. Men i voksen alder skjer det vel ikke så ofte. Gjør ikke dere jenter sånt en gang i blant da?
finnslarken Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 På do ja?? Let's face it - gutter runker OVER ALT. Finnes vel knapt et sted som ikke egner seg for runking, når man er i den alderen at man har konstant stå og det holder at man ser en damesykkel før man er heltent *hehe*
Gjest Sykkelsete Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 det holder at man ser en damesykkel før man er heltent *hehe* Det der er et spørsmål alle gutter lurer på men aldri har fått noe vettu svar på. Jeg er fortsatt overbevist om at enkelte sykkelseter er gjennombløte rett som det er, selv om mange benekter det.....
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 Ja, det er vanlig. Da står man jo der og fomler med pikken likevel.
Donnie Darko Skrevet 5. april 2005 #15 Skrevet 5. april 2005 Har du sluttet med det nå da' date= eller? orker ikke runke lenger.. Hu i Svingen tvinger meg til å jobbe så mye i hagen nå som det er vår og etter det så insisterer hun på å ha fri tilgang til kroppen min.
Donnie Darko Skrevet 5. april 2005 #17 Skrevet 5. april 2005 hun gir meg øl etterpå så da går det greit. Er ganske enkel sånn..
Ernie Skrevet 9. april 2005 #18 Skrevet 9. april 2005 Det var noe jeg gjorde som guttunge da jeg begynte å onanere. Husker at jeg runket på do eller når jeg badet, slik at ingen skulle oppdage det. Ettersom jeg ble voksen oppdaget jeg at det å onanere hadde med å pleie og kose med sin egen kropp og da fant jeg det bedre å ligge i sengen eller et annet sted som var behagelig. Det er fortsatt deilig å onanere, selv om det ikke er så ofte lenger. Det hender om kona er borte, eller om vi får lyst til å onanere for hverandre. Onani er deilig!
Gjest Rørlegger Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 Husker at jeg runket på do eller når jeg badet' date=' slik at ingen skulle oppdage det.[/quote'] Badet? Det vil si runking i badekaret? Runking i dusjen har tilstoppet mang et sluk opp gjennom tidene! Hvis folk bare visste hvor klebrig sæd og varmtvann var, så ville de nok tenkt seg om to ganger før de lot saftene flyte. Rene aralditten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå