AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har en kollega jeg jobber mye tettere med enn de andre, da vi begge er tilknyttet et prosjekt 100% (de andre er tilknyttet prosjektet i varierende grad). Jeg lurer på om jeg burde fortelle ham at jeg til tider lider av depresjon og angst, da jeg i disse periodene føler jeg yter mye dårligere på jobb og i verste fall risikerer å bli sykemeldt i perioder. Samtidig er jeg redd for at det vil forandre forholdet oss i mellom, at han vil anse meg som utilregnelig eller lignende... Har hatt minimalt med sykefravær så langt i år, men kjenner jeg begynner å nå det punktet nå hvor angsten og depresjonen tar overhånd, og hvor jeg føler jeg ikke fungerer lenger på jobb og bare er en skuffelse... Anonymkode: a4a9f...b38
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Personlig ville jeg ikke fortalt noe. Vedkommende har ikke noe med hvor du er sykemeldt. Anonymkode: 590db...358
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Jeg tenker du må se det litt an selv. Hvis du tror han vil forstå, så ville jeg fortalt. Klem❤️
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Ville heller sagt noe mer vagt som at du har litt stress på privatfronten for tiden, og det vil kanskje prege deg litt Anonymkode: 872eb...0eb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Vet at han ikke har noen rett til å vite årsak til sykemelding, og han har heller aldri spurt, men synes det er vanskelig å vurdere... Han selv er av typen som går på jobb selv om han er halvdød og jeg føler meg svak når jeg blir sykemeldt selv om jeg fysisk kunne klart jobben (har kun blitt sykemeldt av psykiske årsaker). Jeg er av typen som kan virke sprudlende og fin helt til jeg møter veggen og blir helt apatisk. Han er veldig forståelsesfull og snill, men tror jeg avventer litt til før jeg eventuelt sier noe, basert på svarene her ❤️ Jeg har fortalt ham litt vage ting før, som at jeg stresser fordi jeg ikke føler jeg presterer bra nok, og da har han vært veldig støttende og har sagt at han synes jeg presterer mer enn bra nok. Men jeg sliter fortsatt med dårlig selvtillit og samvittighet, særlig hvis jeg blir sykemeldt igjen. Anonymkode: a4a9f...b38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå