AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Don´t hate me! Men om noen legger ut noe om sine meninger hvor som helst, så kommer det motargumenter og hvor dum man er hvis man mener noe annet. Bare jeg som føler det sånn eller er det sånn? Anonymkode: b56a8...703 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 7 minutter siden, Vanlig fyr skrev: HELT UENIG! 😡 Haha! ts Anonymkode: b56a8...703
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Dette er jo et diskusjonsforum da.... Anonymkode: 94716...bae 2
Gjest shadowofthewind Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Aner ikke. Skal ikke mye til før man blir stemplet som "nettroll".
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Greit at folk kan være uenige, men noen er nok krassere enn de hadde vært hvis de ikke hadde vært anonyme... Anonymkode: 3fca0...cd7 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Dette er et debattforum. Litt av poenget er at man skal diskutere og argumentere for sin mening. Jeg syns det er litt rart at så mange reagerer på det.. Anonymkode: d8c23...d29 3
Raven Emerald Skrevet 4. desember 2018 #8 Skrevet 4. desember 2018 Ryddet for brukerangrep og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Husholdning1 Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 Folk tåler vel stort sett uenighet. Det er imidlertid noen som tror det å være usaklig er det samme som å være uenig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #10 Skrevet 4. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Don´t hate me! Men om noen legger ut noe om sine meninger hvor som helst, så kommer det motargumenter og hvor dum man er hvis man mener noe annet. Bare jeg som føler det sånn eller er det sånn? Anonymkode: b56a8...703 Ikke alle her inne klarer å diskutere, verbalt. Noen klarer ikke å gi uttrykk for sine meninger verbalt/skriftlig. Disse tyr gjerne til knyttenever el. I det virkelige livet, trekker seg unna konflikter eller finner andre løsninger når de ikke klarer å bruke ord. Noen er bare ute etter underholdning og er derfor uenig for å være uenig. Noen er veldig hårsåre når de blir motsagt og andre vil bare lage liv og rører rundt seg. Her finnes alle mulige og umulige forklaringer på spørsmålet ditt, ts. Anonymkode: 15288...92b 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #11 Skrevet 4. desember 2018 Nei si det. At jeg synes det er barnslig å ignorere samboers klesvask, kan jeg vist ikke få mene, for da har jeg feil og stakkars min mann som blir behandlet som en baby. Helt greit det er et diskusjonsforum, og legger man opp til en diskusjon, så er det greit folk forteller sin mening, men det å tolke settninger i den grad det gjøres av enkelte her inne, et latterlig. Sier man en kort settning, så tolkes det som man både misshandler mann og barn, ja gjerne slår naboen også. ( oki, kanskje litt overdrivelse, men bare litt) Anonymkode: 2ff5a...263 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 På 3.12.2018 den 22.58, AnonymBruker skrev: Dette er jo et diskusjonsforum da.... Anonymkode: 94716...bae På 3.12.2018 den 23.22, AnonymBruker skrev: Dette er et debattforum. Litt av poenget er at man skal diskutere og argumentere for sin mening. Jeg syns det er litt rart at så mange reagerer på det.. Anonymkode: d8c23...d29 På 4.12.2018 den 15.56, Husholdning1 skrev: Folk tåler vel stort sett uenighet. Det er imidlertid noen som tror det å være usaklig er det samme som å være uenig. Jeg synes det er kjempe gøy å diskutere, men ganske ofte så opplever jeg personangrep. Man er liksom dum om man kommer med andre meninger. Jeg ser jeg var utydelig da jeg startet tråden😅 Hele poenget faller litt bort når enkelte er usaklig eller kommer med personangrep. TS 😊 Anonymkode: b56a8...703 2
Chantielle Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #14 Skrevet 9. desember 2018 Jeg er enig. Har opprettet noen tråder eller gitt svar på innlegg der andre har svart noe slikt som: «er du sur nå?» Nei, jeg bare skriver rett frem uten emojies og puse-ord. De tolker innlegget mitt som om jeg er forbanna, også gidder de ikke svare på innholdet. »Men tenk om han/hun har psykiske problemer? Dattera mi/ tanta mi/ mannen min sliter med dette fordi hun er deprimert, ble født uten bein og er blind på det ene øyet. Hvordan kan du forvente at slike folk skal klare *tema som diskusjonen tar opp*.» Jeg bare... nei... Føler jeg må starte hvert innlegg med «Jeg snakker nå om de mennesker som har et gjennomsnittlig A4-liv, uten psykiske eller fysiske problemer blablablabla». Jeg er ikke dum, jeg skjønner at barnet DITT som har både angst og en livstruende sykdom ikke kan forventes å gjøre alle leksene eller opptre på avslutningen. Men ALLE ER IKKE SYKE!! Anonymkode: 7f2bb...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #15 Skrevet 9. desember 2018 På Monday, December 03, 2018 den 21.40, AnonymBruker skrev: Don´t hate me! Men om noen legger ut noe om sine meninger hvor som helst, så kommer det motargumenter og hvor dum man er hvis man mener noe annet. Bare jeg som føler det sånn eller er det sånn? Anonymkode: b56a8...703 Dette har jeg også lagt merke til ja! Dersom jeg skriver en kommentar og er fullstendig uenig i det noen andre har skrevet, så risikerer jeg å bli anklaget for å "angripe dem" og være slemme mot dem. Det finnes enkelte her på forumet som rett og slett ikke takler at noen kommer med helt andre synspunkter enn dem. Så de er nødt til å anklage alle andre for "personangrep" og at folk har vært "slemme mot dem" hele tiden. Anonymkode: 66721...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #16 Skrevet 9. desember 2018 Fordi vi bor i en verden av snowflakes. Anonymkode: 83dd1...03f 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #17 Skrevet 9. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Har opprettet noen tråder eller gitt svar på innlegg der andre har svart noe slikt som: «er du sur nå?» Nei, jeg bare skriver rett frem uten emojies og puse-ord. De tolker innlegget mitt som om jeg er forbanna, også gidder de ikke svare på innholdet. »Men tenk om han/hun har psykiske problemer? Dattera mi/ tanta mi/ mannen min sliter med dette fordi hun er deprimert, ble født uten bein og er blind på det ene øyet. Hvordan kan du forvente at slike folk skal klare *tema som diskusjonen tar opp*.» Jeg bare... nei... Føler jeg må starte hvert innlegg med «Jeg snakker nå om de mennesker som har et gjennomsnittlig A4-liv, uten psykiske eller fysiske problemer blablablabla». Jeg er ikke dum, jeg skjønner at barnet DITT som har både angst og en livstruende sykdom ikke kan forventes å gjøre alle leksene eller opptre på avslutningen. Men ALLE ER IKKE SYKE!! Anonymkode: 7f2bb...5bf Hvem har noensinne påstått at alle er syke? Dette er da ikke noe å rope om. Anonymkode: 5505b...733
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvem har noensinne påstått at alle er syke? Dette er da ikke noe å rope om. Anonymkode: 5505b...733 Det var en overdrivelse. Poenget mitt er at man vil diskutere noe. For eksempel «de jeg bor med i kollektivet rydder aldri». Så kommer det en haug med folk og sier «Men tenk om de sliter psykisk! Dattera mi er lam så hu klarer ikke rydde selv.» Nå overdrev jeg også, men det var for å få frem et poeng. Anonymkode: 7f2bb...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en overdrivelse. Poenget mitt er at man vil diskutere noe. For eksempel «de jeg bor med i kollektivet rydder aldri». Så kommer det en haug med folk og sier «Men tenk om de sliter psykisk! Dattera mi er lam så hu klarer ikke rydde selv.» Nå overdrev jeg også, men det var for å få frem et poeng. Anonymkode: 7f2bb...5bf Er det ikke bedre å få frem et poeng realistisk istedenfor å overdrive, slik at det bare blir patetisk? Anonymkode: 5505b...733
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke bedre å få frem et poeng realistisk istedenfor å overdrive, slik at det bare blir patetisk? Anonymkode: 5505b...733 Jeg liker å overdrive og å bruke eksempler når jeg diskuterer. Du skjønner jo hva jeg mener. Nå oppfører du deg jo akkurat på den måten som TS sikter til. Du tåler ikke måten jeg diskuterer på. I stedet for å bare ignorere det så tar du det steget og kaller meg patetisk. I tillegg går du vekk fra trådens tema og du henger deg opp i EN setning i innlegget mitt. Jeg forklarer hva jeg mente, men du fortsetter å pirke på ting som ikke har noe med trådens tema å gjøre. Du leter etter ting å «ta» meg på, og du drar det helt ut av kontekst. Du har av en eller annen grunn blitt provosert, kanskje fordi du har en dårlig dag og trenger å ta det ut på noen. Du prøver videre å provosere meg ved å pirke på ting og kalle meg patetisk. Nå kommer du til å bli enda mer provosert av mitt innlegg, plukke ut et par setninger og kun kommentere innholdet i disse på en nedlatende måte. Det er helt greit om du ikke forstår ironi og overdrivelser, men det beste hadde faktisk vært om du hadde skrevet «Jeg forstår ikke hva du mener, kan du forklare nærmere?» Men egentlig så tror jeg nok at du forsto hva jeg mente. Anonymkode: 7f2bb...5bf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå