Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått masse kviser. Underjordiske og vonde. Jeg er over 30 år og trodde jeg var for gammel for sånt! Noen som har tips?

Jeg går ikke på hormonell prevensjon (og ønsker det heller ikke), bruker renseprodukter og fuktighetskrem som jeg har brukt i mange år. Skjønner ingenting av dette!

Er det noe som funker?

Anonymkode: a8d8d...d8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress? Kosthold?

Skrevet

Hvor i ansiktet kommer kvisene dine? Hvis de kommer langs kjeven kan dette være pga hormonell ubalanse og da for mye testosteron. Det er god hjelp å få for kviser. Oppsøk hudlege for eksempel :) Gjerne en med fokus på kosmetiske ting også. 

Anonymkode: bd342...67d

Skrevet

Nattlysolje holder "voksenkvisene" bort for min del. Kjøpes på helsekost. 

Anonymkode: 1741d...a9a

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i ansiktet kommer kvisene dine? Hvis de kommer langs kjeven kan dette være pga hormonell ubalanse og da for mye testosteron. Det er god hjelp å få for kviser. Oppsøk hudlege for eksempel :) Gjerne en med fokus på kosmetiske ting også. 

Anonymkode: bd342...67d

De verste kommer rundt nesen. Takk for tips.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nattlysolje holder "voksenkvisene" bort for min del. Kjøpes på helsekost. 

Takk for forslag! Må du ta det hele tiden da?

Skrevet

Vichy normaderm serien er veldig bra for huden .

Anonymkode: 2780b...d3c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De verste kommer rundt nesen. Takk for tips.

Takk for forslag! Må du ta det hele tiden da?

Jeg tar èn kapsel hver dag. Hender jeg øker til 2 dagene før mensen dersom huden viser tegn til irritasjon. Det finnes forresten flere typer nattlysolje og den jeg får best resultat av er Life sin: 

https://www.life.no/produkter/kvinne-mann/nattlysolje/life-nattlysolje-120-kap

Skrevet

Jeg fikk kviser i en alder av 25. Er 29 nå og sliter enda litt med det. Det som hjalp for meg var å ta tetracycliner. Snakk med legen. Nattlysolje og all slags rens og vask funker ikke på sånne vonde, underjordiske jævler. 

Anonymkode: db0f3...1b2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar èn kapsel hver dag. Hender jeg øker til 2 dagene før mensen dersom huden viser tegn til irritasjon. Det finnes forresten flere typer nattlysolje og den jeg får best resultat av er Life sin: 

https://www.life.no/produkter/kvinne-mann/nattlysolje/life-nattlysolje-120-kap

Synes du det hjelper mot de underjordiske kvisene?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk kviser i en alder av 25. Er 29 nå og sliter enda litt med det. Det som hjalp for meg var å ta tetracycliner. Snakk med legen. Nattlysolje og all slags rens og vask funker ikke på sånne vonde, underjordiske jævler. 

Anonymkode: db0f3...1b2

Takk for forslag! Virker veldig omfattende med legemidler, men vurderer det.

Skrevet
På 5.12.2018 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Synes du det hjelper mot de underjordiske kvisene?

Ja. Jeg pleide å få sånne underjordiske kviser og "byller" rundt munnen, på haka og i kinnene. Nå får jeg de aldri lengre. Huff, håper du finner noe som hjelper, man føler seg ikke vel med sånt. Prøv naturlige ting først, det er mitt råd. Jeg syns det er mye sterke saker på markedet som kanskje hjelper mot kviser men som inneholder ting som ikke er så bra. 

Jeg tok 1 kapsel nattlysolje og merket forskjell etter 2 måneder. Etter 3-4 med var huden som ny, mye jevnere og uten kviser. Jeg inntar annet sunt fett også og det tror jeg hjelper. F.eks. fet fisk, avokado, nøtter, spinat, tran osv. Prøv deg frem :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...