Miramira95 Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg slenger nok ut en brannfakkel her, men jeg sier meg helt enig med Tess Holliday. Vi store er et eventyr i senga, og for alle som har erfart en stor sex-partner kan nok skrive under på det! Jeg sier ikke at slanke / trente / tynne / muskuløse osv ikke er digg, men jeg er mer sikker på at de som først har opplevd en STOR partner vil si seg enig om at det ikke var en vond opplevelse, (må jeg nå skrive at sikkert ikke alle store er like god, men dere er vel voksen nok til å skjønne det også?) https://www.youtube.com/watch?v=551DhitUcbs
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Like teit som at folk med rødt hår er ville i senga. TS du søker bare confirmation bias. Anonymkode: 985eb...afe 12
Trøndermann Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 10 timer siden, Miramira95 skrev: Jeg slenger nok ut en brannfakkel her, men jeg sier meg helt enig med Tess Holliday. Vi store er et eventyr i senga, og for alle som har erfart en stor sex-partner kan nok skrive under på det! Jeg sier ikke at slanke / trente / tynne / muskuløse osv ikke er digg, men jeg er mer sikker på at de som først har opplevd en STOR partner vil si seg enig om at det ikke var en vond opplevelse, (må jeg nå skrive at sikkert ikke alle store er like god, men dere er vel voksen nok til å skjønne det også?) https://www.youtube.com/watch?v=551DhitUcbs Er SÅ enig med deg!!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Det varierer avhengig av personen. Erfaringsmessig finnes det like mange kjedelige store damer som mindre damer, men større damer har oftere en del komplekser. Anonymkode: 133a6...454 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Det varierer avhengig av personen. Erfaringsmessig finnes det like mange kjedelige store damer som mindre damer, men større damer har oftere en del komplekser. Anonymkode: 133a6...454 Personen i videoen er av typen som mener at det ikke er usunt å være morbid overvektig, at folk med seriøs fedme er like sunne som de som er slanke og nå altså, at folk som er så feite at de ikke lenger har vanlig figur er et bedre ligg. Det er bare propaganda og det er latterlig enkelt å gjennomskue. Anonymkode: 985eb...afe 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 Var STOR før, har definitivt bedre sex som normalvektig Anonymkode: 0211d...321 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #8 Skrevet 4. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var STOR før, har definitivt bedre sex som normalvektig Anonymkode: 0211d...321 Deler den erfaringen. Sex er bedre nå enn for 20 kg siden. Når det gjelder partners kroppsform har jeg ikke hatt nok partnere til å kunne konkludere, men jeg tror ikke overvekt i seg selv vil gjøre sex noe bedre. Anonymkode: a103f...cae 3
Miramira95 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2018 Gidder ikke folk lese hele innlegget mitt nå, bare plukker ut det de selv vil lese. Jeg skrev ikke en eneste gang at vi større er bedre enn slanke / trente 😦 Les nå hele innlegget før dere tilegger meg alle mulige meninger, skrev heller ikke noe om at alle store jenter er like digg i senga som meg og Tess! 😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #10 Skrevet 4. desember 2018 38 minutter siden, Miramira95 said: Gidder ikke folk lese hele innlegget mitt nå, bare plukker ut det de selv vil lese. Jeg skrev ikke en eneste gang at vi større er bedre enn slanke / trente 😦 Les nå hele innlegget før dere tilegger meg alle mulige meninger, skrev heller ikke noe om at alle store jenter er like digg i senga som meg og Tess! 😂 Skjønner ikke hvordan Tess kan være digg i senga med den størrelsen der. For det første er hun så stor at hun på toppen er helt umulig og for det andre er hun i så dårlig forfatning at jeg ikke kan se for meg at hun kan være særlig aktiv i det hele tatt. Runking og suging er ikke akkurat noe ekstraordinært. Anonymkode: 985eb...afe 1
herremann Skrevet 4. desember 2018 #11 Skrevet 4. desember 2018 (endret) Jeg har vært på store jenter. Størrelsen begrensa antall stillinger, svetten mellom valkene og at alt bølger rundt som gele... Det var bare ikke min greie. Edit: Men de var ikke like store som tess. Dama var jo anpusten av å gå til sofaen. Mon tro hvor lenge ho varer i senga da... Endret 4. desember 2018 av herremann 4
Gjest Alterego666 Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har vært med et stort spekter av kvinnekropper. I min erfaring er det ingen særlig korrelasjon mellom kroppsstørrelse/-fasong og glede over sex eller teknisk dyktighet under sex.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #13 Skrevet 5. desember 2018 Ho på video er amerikansk. Jeg tviler på om det finnest så feite damer som hu er til lands som ikke elsker seg selv på denne måten. I det minste håper jeg at det ikke er det. Anonymkode: 9b616...1ae
Gjest Monsieur Beau Skrevet 5. desember 2018 #14 Skrevet 5. desember 2018 Det er morsomt at folk fortsatt tror at måten man ser ut på forteller noe om hvor flink man er i senga. Og en ting til. To personer kan ha smashing sex. De to samme personen kan ha elendig sex med to andre personer igjen. Det betyr at det handler om kjemi og kompabilitet. Folk liker ulike ting, ulike mennesketyper fungerer bedre sammen enn andre - også seksuelt. Kropp har faktisk ingenting å si.
Katten.2.0 Skrevet 5. desember 2018 #15 Skrevet 5. desember 2018 On 12/3/2018 at 10:08 PM, Miramira95 said: Jeg slenger nok ut en brannfakkel her, men jeg sier meg helt enig med Tess Holliday. Vi store er et eventyr i senga, og for alle som har erfart en stor sex-partner kan nok skrive under på det! Jeg sier ikke at slanke / trente / tynne / muskuløse osv ikke er digg, men jeg er mer sikker på at de som først har opplevd en STOR partner vil si seg enig om at det ikke var en vond opplevelse, (må jeg nå skrive at sikkert ikke alle store er like god, men dere er vel voksen nok til å skjønne det også?) https://www.youtube.com/watch?v=551DhitUcbs Det at noe ikke er vondt er ikke det samme som at det er fantastisk. 3
Gjest Paramount Skrevet 5. desember 2018 #16 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, Monsieur Beau skrev: Det er morsomt at folk fortsatt tror at måten man ser ut på forteller noe om hvor flink man er i senga. Og en ting til. To personer kan ha smashing sex. De to samme personen kan ha elendig sex med to andre personer igjen. Det betyr at det handler om kjemi og kompabilitet. Folk liker ulike ting, ulike mennesketyper fungerer bedre sammen enn andre - også seksuelt. Kropp har faktisk ingenting å si. Der var du voldsomt raus. For meg har kropp alt å si, alt å si for lysten. Men det betyr ikke at kun en kroppstype er attraktiv. Det betyr heller ikke at kroppen trumfer en dårlig personkjemi, men den kan kompensere ganske mye. Vi snakker om sex her, gjør vi ikke?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #17 Skrevet 5. desember 2018 3 hours ago, Monsieur Beau said: Det er morsomt at folk fortsatt tror at måten man ser ut på forteller noe om hvor flink man er i senga. Og en ting til. To personer kan ha smashing sex. De to samme personen kan ha elendig sex med to andre personer igjen. Det betyr at det handler om kjemi og kompabilitet. Folk liker ulike ting, ulike mennesketyper fungerer bedre sammen enn andre - også seksuelt. Kropp har faktisk ingenting å si. Ehh? Hu dama i videoen ser som en bowling ball når hun sitter i sofaen. Kan du forklare hvordan hun skal orke å være noe som helst aktiv i senga? Anonymkode: 985eb...afe 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #18 Skrevet 5. desember 2018 Jeg er selv overvektig kvinne, men ca 20 kg for mye, så jeg kan utføre alle stillinger, har energi til å holde på en god stund. Er ikke noe fett som kommer i veien. Så føler jeg er like bra i senga nå, som da jeg var normalvektig. Men jeg har hatt sex med noen overvektige menn, da snakk om 40 kg +++++, og det var ikke gøy. Enten så moser de deg, og du får ikke puste, ellers så er eneste stillingen de ønsker, er at jeg rir. Og de orker egentlig ikke noe annet i senga. Så jeg ser ikke helt hvordan kraftig overvektige, kan være så fantastiske i senga. Anonymkode: 06735...b37 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #19 Skrevet 5. desember 2018 Hva med oss som har vært ekstremt stor og er tynne nå? Er vi plutselig blitt mindre flinkere i senga enn vi var da vi var store ?????? Anonymkode: e1ff3...15e 4
Trøndermann Skrevet 5. desember 2018 #20 Skrevet 5. desember 2018 På 4.12.2018 den 18.25, herremann skrev: Jeg har vært på store jenter. Størrelsen begrensa antall stillinger, svetten mellom valkene og at alt bølger rundt som gele... Det var bare ikke min greie. Edit: Men de var ikke like store som tess. Dama var jo anpusten av å gå til sofaen. Mon tro hvor lenge ho varer i senga da... For min del er det akkurat det som gjør de store damene så ekstra deilige. At flesket disser og bølger rundt, legger seg tungt mot kroppen min.. Fantastisk følelse!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå