Arwen Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Skal ha en helt enkel epost leser som ikke fører med seg noe spyware. Noen å anbefale? Trives ikke med den i opera...
morten Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Thunderbird. Spennende program, desverre leverer ikke Symantec AntiVirus snap-in for thunderbird. Det fører til at hele inboksen blir lagt i isolasjon når man mottar virus..og mailen blir borte... :-(
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker Pegasus. Kjempebra! Sammen med AVG Anti-Virus kunne jeg ikke ha vært mer forbnøyd, tror jeg.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Spennende program, desverre leverer ikke Symantec AntiVirus snap-in for thunderbird. Det fører til at hele inboksen blir lagt i isolasjon når man mottar virus..og mailen blir borte... :-( Sier vel litt om Norton. Synes det er et skikkelig selvhøytidlig program, nesten som den opptrer som et virus selv. Sjekker ikke mail i Windows heller, tror man kommer langt med å bruke hodet.
Gjest Spacegirl Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker Thunderbird for e-post og AVG antivirus. Dettte virusprogr. kan stilles inn til å skanne alle innkommende mail for virus(uavhengig av hvilket e-post program) Men når det er sagt, så synes jeg faktisk at Thunderbird er et supert program. Mye tryggere, pluss flere valgmuligheter (enn outlook)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå