AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg får bonus, har råd og vil kjøpe min første designveske. Jeg har kontorjobb i private, Oslo. Er 40 og er pent kledd, men ingen stor shopper. Hva skal jeg kjøpe? Vil ha noe classy og anvendelig, og den må romme litt mer enn det høyst nødvendige. Vet bare at jeg ikke vil ha Michael Kors. Anonymkode: 930f5...f10
Ariana807 Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Mitt favorittmerke er Kipling. Men det er en litt røffere stil enn det som kanskje er «classy» da 😬😅
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bonus, har råd og vil kjøpe min første designveske. Jeg har kontorjobb i private, Oslo. Er 40 og er pent kledd, men ingen stor shopper. Hva skal jeg kjøpe? Vil ha noe classy og anvendelig, og den må romme litt mer enn det høyst nødvendige. Vet bare at jeg ikke vil ha Michael Kors. Anonymkode: 930f5...f10 Hvorfor i all verden skal du blåse 20K på en VESKE når du ikke engang vet hvilken veske du vil ha? Bruk heller pengene på noe mer fornuftig, som å spare, eller noe du vet du har lyst på. Anonymkode: 1e4ce...965 22
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Mulberry bayswater. Anonymkode: ab349...27c 7
Honey Dew Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulberry bayswater. Anonymkode: ab349...27c Skriver under på den. De er både klassiske og elegante 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Når jeg fikk spart opp penger, kjøpte jeg en YSL veske jeg hadde siklet på i flere år. Du burde sjekke ut det merket i vesker, veldig klassisk Anonymkode: 4f39a...915
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Glemte å si at jeg tenkte å holde meg under 10.000... Anonymkode: 930f5...f10
lille humla Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 (endret) WANDLER Luna color-block leather shoulder bag. I sort og mørkblå. https://www.net-a-porter.com/us/en/product/1072458 Endret 3. desember 2018 av lille humla
TheGirlWhoWaited Skrevet 3. desember 2018 #9 Skrevet 3. desember 2018 Altså, seriøst - hvis du ikke engang VET hva slags veske du vil ha - da kjøper du bare designerveske for å imponere andre!!! 17
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Chanel den klassiske! Anonymkode: b46b7...47d 1
Skilpadden Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Celine veskene synes jeg er veldig fine. Du finner nok noe på tise til budsjettet ditt
Hverdagsfrue Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Coach Mulberry Marc Jacobs Chanel Louis Vuitton YSL Ralph Lauren Og mange flere klassiske kjekke merker å velge mellom. Finn ut hva din stil er. Hvilken type skin du liker og hvilken str/type veske som er "deg". Dra innom div butikker, kikk, kjenn, føl på veskene. Og kos deg med jakten<3 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 7 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Altså, seriøst - hvis du ikke engang VET hva slags veske du vil ha - da kjøper du bare designerveske for å imponere andre!!! Strengt tatt er det vel derfor noen som helst har designervesker. Anonymkode: a631f...d50 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 7 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Altså, seriøst - hvis du ikke engang VET hva slags veske du vil ha - da kjøper du bare designerveske for å imponere andre!!! Og hvorfor kjøper andre det?? Greit å unne seg litt luksus når hun vil vel. Er mange som gjør det. Anonymkode: 81381...fec 6
TheGirlWhoWaited Skrevet 3. desember 2018 #15 Skrevet 3. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Strengt tatt er det vel derfor noen som helst har designervesker. Anonymkode: a631f...d50 7 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvorfor kjøper andre det?? Greit å unne seg litt luksus når hun vil vel. Er mange som gjør det. Anonymkode: 81381...fec Joda, kanskje til en viss grad - men man ønsker seg jo gjerne en spesiell da, som man liker ekstra godt (og har sett andre bruker det). Men når man ikke har peiling på hvilken man faktisk ønsker seg, går det over i det parodiske... Og jada, det er greit å unne seg litt luksus når man kan, men da gjerne noe man ønsker seg og ikke bare for å vise seg fram, eller? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #16 Skrevet 4. desember 2018 TS her. Innrømmer gjerne at det er delvis for å passe inn i miljøet, men mest fordi jeg har lyst til å ha noe ekslusivt i hverdagen jeg kan glede meg over å eie. Jeg har tidligere kjøpt eksklusiv ytterjakke, som jeg elsker å ta på meg og som passer til alt. Den løfter antrekket mitt. Ønsker tilsvarende i en veske. Men har ikke tid nok til å sette meg inn i dette med hva som er fint. Celine veskene har jeg sett. Syntes de var litt prangende, men mulig de har noen mer diskrete? Anonymkode: 930f5...f10 5
Little Pony Skrevet 4. desember 2018 #17 Skrevet 4. desember 2018 9 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Altså, seriøst - hvis du ikke engang VET hva slags veske du vil ha - da kjøper du bare designerveske for å imponere andre!!! Det gjør jo garantert de som kjøper ei veske de vet de har lyst på også. 😂 Enkelte tror jo i 2018 at det faktisk imponerer. 1
Gjest Tigress Skrevet 4. desember 2018 #18 Skrevet 4. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Innrømmer gjerne at det er delvis for å passe inn i miljøet, men mest fordi jeg har lyst til å ha noe ekslusivt i hverdagen jeg kan glede meg over å eie. Jeg har tidligere kjøpt eksklusiv ytterjakke, som jeg elsker å ta på meg og som passer til alt. Den løfter antrekket mitt. Ønsker tilsvarende i en veske. Men har ikke tid nok til å sette meg inn i dette med hva som er fint. Celine veskene har jeg sett. Syntes de var litt prangende, men mulig de har noen mer diskrete? Anonymkode: 930f5...f10 Då ville eg råda deg til å vente med å kjøpe ei veske til du kjem over ei veske du verkeleg likar, og så kjøper du den.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #19 Skrevet 4. desember 2018 13 timer siden, Ariana807 skrev: Mitt favorittmerke er Kipling. Men det er en litt røffere stil enn det som kanskje er «classy» da 😬😅 De er billige og thrashy. 😂 Anonymkode: 7453a...1cf 3
Ariana807 Skrevet 4. desember 2018 #20 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er billige og thrashy. 😂 Anonymkode: 7453a...1cf Ikke i mine øyne 😳 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå