AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg sluttet på P-piller i November og fikk mensen den 22. November. Idag har jeg det jeg trodde var eggløsningssmerter , smerter spesielt på venstre side, vondt når jeg sitter og går, fått småkviser i ansiktet og også oppdaget slim . Men tatt to tester to forskjellige tider på dagen idag , men er negativ test. Noen av dere som får sånne smerter før eggløsningen kommer ? 😊 Anonymkode: 58167...0a4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Svarer litt som i en annen tråd her jeg Jeg opplever noenganger El-smerter før EL, under EL eller etterpå, samme med EL-slim. I tillegg opplever jeg veldig rask stigning på EL-tester. Dvs. den kan være veldig negativ en dag for å så være helt positiv dagen etter. Du er på syklusdag 13 i dag, med "normal" syklus er gjerne EL på dag 14, men siden du akkurat har sluttet på p-piller kan det jo ta litt tid før man kommer i normal syklus, så ville bare fortsette å teste om jeg var deg. Lykke til Anonymkode: a2ea2...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå