AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har en sony xperia z3 comapkt som fungerer. Det er den beste jeg har. Jeg har en iphone 4, som virker tydeligvis, husker ikke hvorfor jeg kuttet den ut...enten var det fordi jeg bare var dum og "hadde lyst på noe nytt" ellers er det fordi den ble veldig treig. Har nullstillt den helt, men den er jo på en måte litt treig, så jeg ser for meg dersom jeg tar den i bruk igjen så kommer den til å bli kjempe treig både med instagram, snap, whatsapp og facebook. Så har jeg en Huawei av noe slag, kjøpte den fordi min nye telefon hadde blitt knust bare for å ha en telefon mens jeg ventet på at min ble reparert. Også ganske treig i utgangspunktet...kostet 500 kr. Så har jeg en iphone 5s, som var søsteren min sin men skjermen har blitt så stygg så hun ville kjøpe ny. Ellers fungerer den greit. Nå har jeg nesten dårlig samvittihget for at jeg ikke bruker de andre 😛 det er bare det at jeg trenger disse appene. Iphone 5sen har 32gb, så den tåler det nok. men er likevel skeptisk til å ta i bruk en annen tlf. Har nullstillt den. Anonymkode: 922aa...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå