kriztine Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Prøver å bli gravid og nå skal d være 2 dager til mensen kommer. Men jeg føler desverre at mensen kommer også. Kan man være gravid alikevel selv om man kjenner symptomer på mensen. ?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jeg hadde masse symptomer på mensen, men den dukket ikke opp:) Så er absolutt mulig at man kan være gravid selvom man har de samme symptomene.. Anonymkode: 0afe3...588 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Lykke til! Krysser fingrene for deg😊 Anonymkode: 910b9...697 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Første graviditet var jeg sikker på at mensen kom, i mange dager. Men det gjorde den ikke, var visst gravid. Ikke like tydelig de andre gangene. Så mensmurring kan være gravid tegn. Anonymkode: 7ac14...b28
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Symptomene er ganske like på graviditet og mensen:) Anonymkode: be8bd...fb1
Viljaa Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Første gang jeg var gravid utsatte jeg å teste i flere dager fordi jeg følte på hele kroppen at mensen var på vei. Måtte løpe på toalettet et par ganger for å sjekke at jeg ikke blødde gjennom fordi følelsen av mensen var så sterk. Men fikk absolutt ingen blødning, derimot en positiv graviditetstest. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 Hos meg kjentes det nøyaktig ut som mensen skulle komme da jeg var gravid. Bortsett fra at mensen ikke kom som normalt, fikk jeg ikke symptomer på graviditeten før jeg var 6 uker på vei. Anonymkode: 4e7fd...c83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå