Gå til innhold

Hva spiser dere til kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Gjest Kendall
Skrevet

Lurer på hva alle dere spiser som kveldsmat,  jeg spiser som oftest ostesmørbrød eller havregrynsgrøt.

Kom med deres favorittkveldsmåltid da! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Kendall skrev:

Lurer på hva alle dere spiser som kveldsmat,  jeg spiser som oftest ostesmørbrød eller havregrynsgrøt.

Kom med deres favorittkveldsmåltid da! :)

Brød med pålegg, croque monsiour eller bare noe frokostblanding

Anonymkode: a2380...901

Skrevet

To Knekkebrød med ost. Kjedelig, men orker ikke noe annet.

Anonymkode: 8ba47...739

Skrevet

Brødskive med kokt egg, italiensk salat og et svakt dryss salt :)

Skrevet

Knekkebrød med pålegg og/eller soyayoghurt med granola + banan/bær. Gjerne et glass juice/smoothie. 

Anonymkode: 5b7e1...577

Skrevet

Om jeg spiser kveldsmat så blir det en brødskive og kanskje en kopp te til. Som oftest tar jeg litt ost på skiva!

Anonymkode: b58b0...1b8

Skrevet

Hvis jeg spiser kveldsmat,noe som ikke skjer ofte,blir det å putte halvstekte rundstykker i ovnen,med te eller kakao til😍

Gjest Kariannne
Skrevet

Spiser stort sett middag Kl 17, da er jeg mett når jeg legger meg sånn i 22 tiden. 

Skrevet

Spiser sjelden kveldsmat, men hvis vi har hatt tidlig middag og jeg er sulten til kvelden så blir det som oftest et par knekkebrød med noe pålegg. Elsker brunost på knekkebrød, men magen min elsker ikke brunost like høyt som meg :( 

Gresk yoghurt med litt honning er også et variant av kveldsmat 

Skrevet

Kveldsmat er for meg nesten lik middag. Jeg spiser kun en gang når jeg har kommet hjem fra jobb.

Hurtigvariant er eggerøre med røkelaks eller spekeskinke, avokado, rundstykke mm

Minipizza som er grovt polarbrød mef timatpure fra Mutti. Den på tube. Smaksrikt pålegg og ost. 

Anonymkode: d2401...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...