AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Spise morkaken rå Morkaken, som hadde blitt frosset ned rett etter fødselen, lå dypfryst i en tett boks i vente på vår og treplanting. Nå ble den tint opp slik at fosterhinnene og navlestrengen kunne fjernes. Deretter ble den skåret opp i små biter og fryst på nytt i en egen boks. https://www.kk.no/mamma/derfor-valgte-ingrid-marie-a-spise-morkaken/70487785 🤢 Anonymkode: 6f9bb...e98 2
blomaden Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Herregud noe så utrolig kvalmt! At noen får seg til å gjøre noe sånt, og itilegg innbiller seg st det skal hjelpe mot noe som helst er utrolig for meg. Æsj! 3
Gjest Fvonk Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Det står at hun blandet den med bær og kjørte den i blenderen og så drakk den som en smoothie. Det vil jeg kalle juks.
blomaden Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, Fvonk skrev: Det står at hun blandet den med bær og kjørte den i blenderen og så drakk den som en smoothie. Det vil jeg kalle juks. Det var det Hillary Duff som gjorde. Hun i artikkelen tinte noen biter med morkake og spiste det rått
Gjest Fvonk Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 29 minutter siden, blomaden skrev: Det var det Hillary Duff som gjorde. Hun i artikkelen tinte noen biter med morkake og spiste det rått Det var det visst. 🤓
blomaden Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, Fvonk skrev: Det var det visst. 🤓 😉😉
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 Jada, det er sikkert naturlig. Og mange pattedyr gjør det, for å ikke tiltrekke seg rovdyr. Men jeg tenker at det er dødt vev, gamle celler som har gjort jobben sin og er begynt å synge på siste vers. Det er ikke akkurat ferskt, selv om den nettopp er sklidd ut av vagina. Anonymkode: 71845...dad 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #9 Skrevet 3. desember 2018 Æsj, den må ha luktet ekkelt 😷 Anonymkode: 385c5...7f7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Hver med sitt, altså, men jeg tenker at dersom det var meningen at denne skulle spises så hadde den vært mer apetittelig og innbydende 😂 Hadde ikke falt meg inn i halvsøvne å ta vare på den i det hele tatt, og i hvert fall ikke spise den.. Anonymkode: b10a0...e73
The Kitten Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Vet ikke hva som er værst jeg... At hun valgte å spise den eller at hun føler behov for å stille opp i media om det? 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Med tanke på hvor mange millioner mennesker som IKKE har spist morkaken.. uten noen alvorlige konsekvenser. Så ser jeg null grunn til å være en snøflak som spiser morkaken. Alarmen begynte å ule i hodet mitt da jeg leste "Det var blodig, og det var uvant, men det var helt fantastisk. Jeg smilte, gispet og lo hele tiden. Følte meg fri, sterk og litt rebelsk bare av tilberedningsprosessen.". Her er det absolutt noe som ikke stemmer ,dette må enten være tull eller så er hun helt tullete! Denne helsegevinsten hun snakker om og påstanden om energi, vil jeg nok tro er god gammeldags placebo! Anonymkode: 05046...f22
Gjest Fvonk Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 – Morkaken er jo gammelt, døende vev som har gjort sin innsats for at fosteret skal vokse, det er altså slitne gamle celler. Hvis du har en infeksjon i blodet eller i morkaken, kan det å spise den potensielt gi ulemper, sier hun. (Fra linken i HI - ikke min understreking). Jeg lurer på hva som skjer hvis noen med uoppdaget morkakekreft spiser sin egen morkake.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 Nå fikk jeg brekninger her. 🤢
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #15 Skrevet 4. desember 2018 Kvinner er noen disgusting skapninger. Og dette er ikke noe enkelttilfelle. The Woman Who Made Sourdough Bread Using Yeast From Her Vagina Just Ate The Bread Og selvfølgelig er det en feminist. Anonymkode: d89b1...394
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #17 Skrevet 4. desember 2018 Fy f så nasty shit folk får seg til å gjøre. Jeg blir kvalm av sånne tråder, men må bare sjekke de. Still nastyyyyyyyy! Anonymkode: e0b63...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå