Gå til innhold

uærlig spill

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest...igjen

Nå har jeg rota det fint til......igjen.......

Har vært singel en stund, tatt meg en pause fra alt som heter menn.....

Helt til en vidunderlig mann bokstavelig talt faller over meg på fortauet..han var på vei hjem, og jeg var på vei hjem i en helt annen retning. Plutselig befinner jeg meg langflat på fortauet med en ukjent mann over meg.....åh, så vondt det gjorde i kneet mitt!!Den ukjente var oppriktig lei seg for å ha skadet kneet mitt. Han ville spandere på meg middag som unnskyldning....så, sånn begynte vårt bekjentskap. Mannen viser seg å være kjekk, hyggelig og ordentlig....

Alt utviklet seg helt strålende med dating, flørting og turer til Opdal, helt til jeg klarer å rote til det hele. Jeg er nemlig så redd for å binde meg til noen, redd for å bli såret og beskytter emg med en stor løgn.....sier til han at jeg ikke er interessert i noe forpliktende.....det samme sier han. Jeg er så redd for å skremme han bort, samtidig som jeg er redd for å vise mine sanne følelser. Jeg er ikke på noen måte sikker på hva han føler for meg, tenker om meg, hva han ønsker......men han er utrolig hengiven når vi en sjelden gang møtes.

Føler jeg har rotet til situasjonen med å ikke være helt ærlig om hva jeg føler og tenker....føler jeg fortsetter å treffe han på feil premisser.

De FLESTE her inne på KG pleier å komme med gode råd og trøstende ord.......HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Vær ærlig! Sier du at du ikke er klar for noe blir det ikke noe, sier du hva du vil kan det bli noe. Du har alt å vinne på å være ærlig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør selvfølgelig søke å være så ærlig som mulig om intensjonene, men akkurat her tror jeg at en "presisering" kan være like greit som å stå det med blanke øyne å si "jeg løy". Lett å virke litt vinglete da.

La meg prøve:

"Altså, med å si at jeg ikke var klar for et forhold mente jeg at jeg synes vi har det veldig bra sammen, og dette føles bra, men jeg er litt redd for å bli såret så jeg tørr ikke helt å slippe alle følelsene løs"

Fordelen med å "presisere" i stedet for å innrømme at du var litt uærlig her, er at i samme slengen som å få formidlet det egentlig budskapet, legger du også opp til at han bør si litt om sine intensjoner og være ærlig mot deg. Og hvem vet, kanskje det var den forsikringen som skulle til for at "jeg er ikke klar for forhold" blir til noe annet og hele "missnakkelsen" er avklart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...