Gå til innhold

Hvordan barberer dere jenter nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå er jeg så lei av å bruke den samme gamle metoden med Venus barberhøvel! Den funker helt fint på legger og under armene. Men når det kommer til den mer intime plassen, blir alt bare sårt, får røde nupper og det begynner å klø. Får heller ikke til å ta alt mellom, og innimellom alt, hvis dere skjønner. Det er mye krinker og kroker 😂

jeg lurer sånn på hvordan man kan se bra ut nedentil uten at det ser skambarbert ut 😳 er det noen andre metoder enn den dumme barberhøvelen. Å helst ikke voks 

Anonymkode: 02724...f57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lady trimmer. Kjøpte min på Expert. Kostet 300 eller noe. Stusser alt med den, og tar bikinikanten med hårfjerningskrem. Funker fint. Aldri sår. 

Anonymkode: 7d534...4ed

Skrevet

I all verden!! Hvorfor skrev du dette under seksualitet?? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg og en venninne barberer hverandre. Eneste måten å komme til de vanskelige stedene på.

Anonymkode: ee2f3...298

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og en venninne barberer hverandre. Eneste måten å komme til de vanskelige stedene på.

Deilig og barbere et kvinnekjønn ja

Skrevet

Ikke lett. Bruker hårfjerningskrem overalt der det er mulig, og tar kun resten der jeg tror det kan etse for mye med høvel. 😏

Anonymkode: e54fc...30d

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ellers skulle jeg ha skrevet det? 🤔

Skrevet

Hører vel best hjemme i velvære avdelingen.

Anonymkode: ac38e...34d

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
På 3.12.2018 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Kanskje er det motivet bak barberingen som er avgjørende(eller avsløres), kanskje er det flere som barberer seg her inne, framfor på helse og velvære? :)

Endret av Paramount
Skrevet

Hvis du barberer for ofte blir det nuppete og huden får ikke slappe av. La det vokse ut litt før du barberer deg igjen. Barber alltid med hårene og bruk varmt vann og god shavingkrem. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ellers skulle jeg ha skrevet det? 🤔

Som den under skriver!!! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hører vel best hjemme i velvære avdelingen.

Anonymkode: ac38e...34d

Skrevet

Sliter med det samme som deg. Nå er jeg singel og det er langt mellom liggene (ja, det er jo litt knyttet til seksualitet dette, selv om innlegget hadde passet bedre under velvære), så jeg trenger ikke rake daglig. Da blir det helt grusomt etter hvert. Men når jeg gjør det sjeldnere så er det gjerne fint dag en iallfall, så kommer nuppene etterhvert. Selv om jeg gjør alt etter boka.

Har tatt laser, da får man mindre hår å holde styr på og dermed mindre problemer med nupper og sårhet.

Anonymkode: d7e5d...ec9

Skrevet

Jeg tar det i dusjen sånn at jeg får varmet opp der litt. Bruker oliven olje, barberer først med hårene, sånn nedover, også sidelengs fra side til side, og hvis det er litt mer hår igjen så tar jeg mot hårene. Skyller godt og avslutter med å skylle med iskaldt vann, slik at da lukker porene seg.

Får aldri nupper eller kløe nå :) 

Anonymkode: 0fd5c...6ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte herrehøvel, fordi de er mindre, og kommer bedre til.
Nå har jeg sluttet med høvel, og tar sugaring ca en gang i måneden! 

Skrevet

Var noe krem som gjorde at håret bare løsnet og datt av. Husker ikke hva den heter men den gjorde jo jobben greit nok da jeg brukte den for noen år siden.
Har også brukt lindrende etterbarberingskrem som demper nupper og sår hud.

Anonymkode: bd01d...05a

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å vært flua på veggen da....

Anonymkode: 29955...98e

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg se på? 😂😉

• Liker 1
Skrevet

Hva med voksing da? Holder lenger og mindre inngrodde hår. Om du ikke vil gjøre det selv (noe du kanskje ikke bør) finnes det massevis av steder utfører dette og det er ikke veldig dyrt.

Anonymkode: 25894...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...